Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
En kuulu tähän maailmaan
20.10.2018 |
Kaikki ovat ahneita, itsekkäitä, röyhkeitä, vain omaa etua ajavia ihmisiä. Ei ole väliä, mitä oma päätös tekee muille, kunhan itselle siitä jotakin etua tulee.
Minä haluan toimia elämässäni oikein. Haluan tehdä niin, että läheisilläni on hyvä olla. Mutta toimin silti siten, etten vahingoita tai loukkaa muita ihmisiä. Mutta nykytrendi on se, että vain oma napa on tärkeä, muiden tunteilla tai omaisuudella ei ole väliä.
Ahneus on suunnatonta, samoin röyhkeys.
Kaikista tämänkin palstan vastauksista paistaa tuo asenne läpi. Surullista. Ehkä ihmiset eivät ole päässeet kehityksessään sille tasolle, että osaisivat ajatella primitiivisiä tarpeita korkeammalle.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sama täällä, olen 28v nainen ja päätin eristäytyä täysin. Pitäköön maailmanne, mua ei kiinnosta enään!
Olen aina ollut kiltti, teininä ajattelin että järjellä pärjää aina mutta ei. Tuli somet ja muuten vain sivistyksen romahdus.
Se päivä kun ihmiset heräävät maailmaan jossa ei saa enään hoitoa, hellyyttä ja turvallisuutta niin ihmetellään mikä meni pieleen, silloin syödään vain seteleitä.
Intiaanit sanoivat että kun viimeinen puu ja eläin on tapettu niin jäljellä jää vain kylmää rahaa.
Mikään ei enään palauta toivon takaisin!!!