Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, mulla on inhottava olo aina lapselle suuttuessani...

Vierailija
07.05.2006 |

Mua alkaa suututtaa niin, että tekisi mieli heittää se seinään - ihan oikeasti!! :(((((

Tämä on kamalaa, olen pitänyt itseäni rauhallisena, mutta tuo uhmis jotenkin taikoo musta hirviön esiin. Onneksi en sentään toteuta ajatustani, mutta arestiin saatan viedä kovakouraisesti, viskata sängylle tms. Jää tosi paha mieli.

Olen yrittänyt lopettaa, mutta joskus aina vieläkin suutun liikaa. Pyydän aina lapselta anteeksi ja selitän olleeni tosi tyhmä, mutta eihän se tekoa poista.

Onko mulla kohtalotoveria?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle suuttumisesta.

Lapsi on jo 9-v. ja rikkoi yhden jutun tunkiessaan itsensä ahtaaseen rakoon johon on ainakin sata kertaa kielletty menemästä juuri sen takia ettei mitään mene rikki. Ja eiköhän se kuitenkin sinne itsensä tunkenut - niillä seurauksilla kuin oli ennakoitavissakin. (En nyt tämän tarkemmin viitsi kertoa.) Sai kyllä kuulla kunniansa monin sanakääntein ja äänenpainoin. Ei mene asiat jakeluun, ei sitten millään.

Ei ole eka kerta, näitä suuttumisia on riittänyt - myös muille lapsillemme.

Vierailija
2/2 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun eniten suututtaa ota lapsi syliin tiukasti ja istu sohvalle. Pidä kiinni lujasti, mutta ei saa satuttaa. Istu siinä, äläkä puhu mitään ennenko olet rauhoittunut. Rauhoitutte siinä molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän