Lapset on tehty ja isoja. Kannattaako unohtaa suhde nuorempaan mieheen, joka ehkä haluaa lapsia?
Tuleeko tästä vain sydänsuruja kummallekin? Miehellä alkaa olla kohta kiire perheen perustamiseen ja minä en hänelle voi enää tarjota omia lapsia.
Kommentit (9)
Sehän on sitten sen ajan murhe, jos sellainen aika tulee. Ja entä jos ei tulekaan?
Tiedätte molemmat mihin olette ryhtymässä. Suhde tuskin tulee olemaan pitkäikäinen, mutta ottakaa irti se mitä saatte nyt.
Kiitos neuvoista. Turha tässä vaiheessa on tulevaisuutta miettiä. Otan nyt ilon irti elämästä. Pidän kuitenkin mielessäni sen, ettei mies ole tässä välttämättä jäädäkseen. En itsekään ole valmis vielä avioliittovaloja vannomaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Eipä nuoret naisetkaan varmaan loppuun asti miehiään hoida vaikka sattuisivat lapsenkin tekemään. Anna palaa hetki.
Mistä tiedät etteivät hoida? Taas yleistyksiä. Osa ei edes tartte puolisoa hoitajaksi jos rahaa.
Ap, kysy tahtooko mies lapsia. Itse tiesin jo nuorena etten halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä nuoret naisetkaan varmaan loppuun asti miehiään hoida vaikka sattuisivat lapsenkin tekemään. Anna palaa hetki.
Mistä tiedät etteivät hoida? Taas yleistyksiä. Osa ei edes tartte puolisoa hoitajaksi jos rahaa.
Ap, kysy tahtooko mies lapsia. Itse tiesin jo nuorena etten halua.
Minun tuurillani törmäsin juuri sellaiseen mieheen, joka haluaa omia lapsia. Siksi en uskalla heittäytyä tähän suhteeseen täysillä mukaan. ap
Minä tein niin, että tein heti alkuun täysin selväksi että minun kanssani ei lapsia tule. Mies olisi mielellään halunnut lasta kanssani, mutta pyysin valita; joko minä ilman lapsia tai sitten ei mitään suhdetta. Mies valitsi suhteen.
Olemme olleet yhdessä nyt 12 vuotta, ja elämä sujuu tasaiseen tapaan. Menimme jopa naimisiin ja mies sanoi kosiessaan että tämä on sitten kuolemaan asti. Meillä on molemmilla työ, talo on ostettu ja koira ja kaksi kissaa. Mies on minua 8 vuotta nuorempi mutta se ei ole koskaan haitannut millään tavalla.
Mielestäni tärkeintä on tehdä todella selväksi mitä haluat ja mihin suostut. Mies sitten päättäkööt voiko sitoutua vai ei, vai haluatteko alun alkaen tilapäisen suhteen, joka toden näköisesti loppuu jossain vaiheessa.
Kannattaa varmaan kysyä haluaako lapsia? Voi tulla sulle kateelliseksi kun sulla on biologisia lapsia
Vierailija kirjoitti:
Minä tein niin, että tein heti alkuun täysin selväksi että minun kanssani ei lapsia tule. Mies olisi mielellään halunnut lasta kanssani, mutta pyysin valita; joko minä ilman lapsia tai sitten ei mitään suhdetta. Mies valitsi suhteen.
Olemme olleet yhdessä nyt 12 vuotta, ja elämä sujuu tasaiseen tapaan. Menimme jopa naimisiin ja mies sanoi kosiessaan että tämä on sitten kuolemaan asti. Meillä on molemmilla työ, talo on ostettu ja koira ja kaksi kissaa. Mies on minua 8 vuotta nuorempi mutta se ei ole koskaan haitannut millään tavalla.
Mielestäni tärkeintä on tehdä todella selväksi mitä haluat ja mihin suostut. Mies sitten päättäkööt voiko sitoutua vai ei, vai haluatteko alun alkaen tilapäisen suhteen, joka toden näköisesti loppuu jossain vaiheessa.
Miehelle on selvää, että minun kanssani hän ei tule saamaan lapsia. Saa tehdä itse tietenkin päätöksen, mitä haluaa elämältään. En halua, että hän myöhemmin katkeroituu minulle siitä, että olin 'esteenä' hänen lapsihaaveelleen, mikä voi olla kuitenkin edessä jossain vaiheessa, jos hän valitsee minut. ap