Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi että mua VITUTTAA!!!

Vierailija
07.05.2006 |

Me rakennetaan, ja olen ollu käytännössä yh. Ei se mitään, tottahan taloa pitää rakentaa. Tänään erehdyin väsymystäni valittamaan, ja että kun tuntuu niin hitaalta talon valmistuminen. Ja tämä murju missä nyt asutaan on kauhea!

No, ukkopa lähti takasin raksalle kun hermostui valitukseen. Siellä se on vieläki, ja illan olen taistellu näiden kolmen ipanan kanssa.

Just äsken sain vasta kaikki kolme sänkyyn, ja huomenna olis koulu/tarhapäivä. Pienin vielä kaatui suihkussa ja iski päänsä lattiaan.. Ja kämppä on kuin pommin jäljiltä. huoks.

Varmaan tapan sen äijän vielä. Laitoin jo viestin, että nostan kohta laukut pihalle..

kiitos kun sain purkautua.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha, mutta tiesin jo valmiiksi etten jaksa rakennusaikaa kolmen pienen lapsen kanssa.

Vierailija
2/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajateltiin, ett' kertarysäyksellä tehdään - on vähän aikaa ainaki isommista remonteista vapaa. Vaan enpä perkele lähde tähän toiste. Niin ottaa kupoliin.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit kaikki illat ja päivät rakentamassa ja sit ku tuut väsyneenä kotiin (ja hiukan ressissä ku tosiaan tää rakennusprojekti on pitkä ja hitaasti etenevä) niin siellä valitetaan ku niin hitaasti talo valmistuu. sanoisin miehenäsi sulle että painu ite jatkamaan. mä meen nukkumaan.

Vierailija
4/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkua ole lasten kanssa 24/7. Kyllä kai sitä nyt edes JOSKUS voi tukea sitäki vaimoketta, joka yrittää tukea miestään. Paremmin ehkä itekki jaksais tsemittää, jos muaki välillä kannustettais. Vai eikö?

-ap-

Vierailija
5/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo tietysti tässä vaiheessa sanoa, että se elämänvaihe ei kestä kuin sen tietyn ajan, yleensä maksimissaan vuoden. Yritä ymmärtää miestäsikin. Hän kuitenkin rakentaa teille teidän yhteistä kotia, jos hän jaksaa tehdä normaalin työpäivän lisäksi työpäivän vielä raksalla niin kyllä sinäkin jaksat hoitaa omia lapsia vielä oman työpäivän päälle. Tsemppiä teille molemmille! Kannusta kuitenkin miestäsi aina tarpeen tullen ( vaikka itseäsi vituttaisi ja suututtaisi), se kantaa kuitenkin pidemmälle kuin riitely, syyttely ja vihanpito. Ottakaa välillä lomaa rakentamisesta ja lapsista ja viettäkää laatuaikaa kahdestaan.

Vierailija
6/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Most of the time. Mutta joskus sitä vaan itsekin väsyy. Haluan nähdä sen kolmen lapsen äidin, joka ei tällaisessa elämäntilanteessa IKINÄ väsyisi ja hermostuisi. Kateellinen olisin sellaiselle..

-masentunut ja itkuinen ap-

Vierailija
7/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattele sitä hetkeä kun olette purkaneet muuttolaatikot ja tavarat on paikallaan, ajattele sitä hetkeä. voimia sinulle.

Vierailija
8/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ensi kerralla ennemmin puhua siitä, miten paljon sua väsyttää, lapset ovat olleet hankalia ja seinät kaatuu päälle etc.. Totta kai sullakin on oikeus purkaa pahaa oloasi.

Mutta en yhtään ihmettele, että miehellä menee hermo kun ensin niska limassa vääntää ja kun kotiin tulee niin todetaan, että homma käy liian hitaasti...

Tsemppiä!

Vierailija
9/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta, voisihan se mies sinuakin välillä tsempata,

raskasta sullakin on!

mutta älä vaan muistuta tosta hitaudesta enää... ;)

sano vaan että väsyttää ja kiukuttaa...

Vierailija
10/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mee itte avuks jos saat lapset hoitoon... Me oltiin kyllä kaikki raksalla ja nuorin oli puolitoistavuotias. Mutta jokanen tyylillään. Väsynyt saat olla mutt niin on varmaan mieheski.

Vierailija
11/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi pitånyt sanoa tuosta hitaudesta. Se OLI ilkeää. Mutta niin sen tarkoitinkin.. Olin kamala, pitänee korjata tilanne, jahka rauhoitun.

-ap-

Vierailija
12/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankkaahan se oli kahden vaippaikäisen ja yhden viisivuotiaan kanssa. Nyt nautin, kun piha on laitettu ja terassilla saa nauttia aamukahvia ja lapset temmeltää onnelisena. Mekin muutettiin rakennusaikana väliaikaisasuntoon, pieneen kolmioon vanhasta omakotitalosta, hyvä kun itse huonekalujen sekaan enää mahduttiin. Avioero ei ollut kaukana. älä sinäkään luovuta! Tsemppiä ja voimia sulle!

Vierailija
13/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä v:ttaa ihan hirveästi tämä lapsen kanssa oleilu, mutta tiedän,e ttä mieskin tekee ihan kamalasti hommia päivätyön lisäksi. Ihana lopputulos auttaa jaksamaan :)

Vierailija
14/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava kuulla kohtalotovereista! Mulla jo isommat kaksi koululaisia, nuorin 1v6kk. Ja tosiaan muutetttiin tähän 70 neliön kolmioon n.180 neliöstä, että tiedän tunteen, kun ei enää ihmiset mahdu sekaan. Mutta kyllä tämä tästä, heinäkuussa (toivottavasti) jo muutetaan!

Vierailija
15/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
16/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemiä sulle myös. Eiköhän tämä kuitenkin ole vaivan väärti!

-ap-

Vierailija
17/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäis laajennusta suunnitella. Pelottaa jo valmiiksi.

Vierailija
18/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja komentelua, että kamat on aamulla valmiina. Täytyyhän iltapalat laittaa yms. ainakin nämä kaksi herraa istuisivat television edessä vaikka läpi yön, jos en heitä valvoisi.

Vierailija
19/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja komentelua, että kamat on aamulla valmiina. Täytyyhän iltapalat laittaa yms. ainakin nämä kaksi herraa istuisivat television edessä vaikka läpi yön, jos en heitä valvoisi.

Vierailija
20/54 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä aikaa ehdit itse tehdä kotitöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan