Miksi Timo Soini syö 10 maapallon keskivertoihmisen ruuat ja syyttää muita ilmastonmuutoksesta?
Kommentit (26)
Onkä hän feministi? kirjoitti:
Ehkä se on eri asia.
Syökö paljon nautaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis päivässä ainakin 4000kilokaloria.
Miksi alapeukut?
Vierailija kirjoitti:
öyhöyhöyh. vihervassarin öyhötys on sitä parempaa öyhöttämistä?
Miten yltäkylläisyydessä rypevä porsas voi arvostella muita?
Vierailija kirjoitti:
Soinin aivopierut tuhoavat ilmakehän.
Perinteiset myös.
Ei urheile eikä syö terveellisesti. On terveydenhuollollekin iso taakka. Ja näin vaikka puoliso on lääkäri.
Minä syön joka päivä noin 300 gramma lihaa. Olen tehnyt niin 40 vuotta ja tulen tekemään sitä samaa seuraavat 40 vuotta. FU
Nyt sen kannatta syödä kun syö veronmaksajien rahoilla. Syö varastoon. Ensi keväänä se pääsee pitkälle laihikselle.
Jos kaikki suomalaiset söisivät kuin Soini, se tekisi 55 miljoonan ihmisen ruoat, entä loput yli 7000 000 000, eikö heidän tarvitse tehdä mitään. Suomen osuus Soineineen on melko pieni, vaikka tämä söisi sadan ihmisen ruoat. Siksi pointsit Timpalle.
Nytkin elokuvissa pyörii mainos lapsikuolleisuudenvähentämiskampanjasta. Tämmöiset ovat maapallon liikakansoituksen tukemista ja siten ilmastonmuutoksen edistämistä. Kaikki keinot kehitysmaiden kehittämiseksi ja elinolosuhteiden parantamiseksi on oman haudan kaivamista.
Tosi taantumuksellinen kommenetti Soinilta. Isku vasten kansalaisen kasvoja.
Terv. Perussuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Askarruttaa...
Timo ei käytä julkisia tai pyörää, käy raveissa, lentomatkustaa, syö paljon.
Todellinen pommi ympäristölle.
Ihme ettei tykkää kun arvostelu osui jo kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön joka päivä noin 300 gramma lihaa. Olen tehnyt niin 40 vuotta ja tulen tekemään sitä samaa seuraavat 40 vuotta. FU
Mutta liikutko (tai istutko) yhtä vaivalloisesti kuin Timo?
Julkisuustempun vuoksi. Se aborttiriehunta sai todella paljon julkisuutta, nyt pitäisi keksiä paljon kovempia kuttuja. Jos saisi hallituksen hajalle se parantaisi tsäänssejä seuraavissa vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki suomalaiset söisivät kuin Soini, se tekisi 55 miljoonan ihmisen ruoat, entä loput yli 7000 000 000, eikö heidän tarvitse tehdä mitään. Suomen osuus Soineineen on melko pieni, vaikka tämä söisi sadan ihmisen ruoat. Siksi pointsit Timpalle.
Nytkin elokuvissa pyörii mainos lapsikuolleisuudenvähentämiskampanjasta. Tämmöiset ovat maapallon liikakansoituksen tukemista ja siten ilmastonmuutoksen edistämistä. Kaikki keinot kehitysmaiden kehittämiseksi ja elinolosuhteiden parantamiseksi on oman haudan kaivamista.
Ja tuon vastakohta on että kaikkien suomalaisten tulee syödä itsensä syöttöporsaiksi?
Siis päivässä ainakin 4000kilokaloria.