Sellaiset eväät, joiden syömiseen ei tarvita aterimia. Siis lautasia, lusikoita haarukoita, veitsiä ja mukeja ei ole käytössä.
Eikä lämmityslaitteita saati jääkaappia.
Tämä on lisäys päiväkotieväskeskusteluun.
T:lh
Kommentit (10)
Mä ainakin laitan lapselle lusikan mukaan jos on jotain lusikoita aa eväänä.
Siis teille tämä ohje rakkaat palstasiskot. Mukaan saa tosiaan laittaa eväiden lisäksi omat aterimet. Muistakaa kuitenkin, että niitä ei pestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis teille tämä ohje rakkaat palstasiskot. Mukaan saa tosiaan laittaa eväiden lisäksi omat aterimet. Muistakaa kuitenkin, että niitä ei pestä.
Ap
Vaikka ne aterimet pestäisiin, niin kuinka moni laittaa ne sitten kotona suoraan tiskikoneeseen? Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kaikki. Pääasia, että ne tulee takaisin kotiin. Meillä tosin on kertakäyttöaterimia, joten itse laittaisin sellaiset mukaan.
Nyt kysytään aikuisilta vastuuta omista lapsistaan. Useampi jättää eväät nimittäin vahingossa kotiin ja luulee, että joku nyt hoitaa sen asian. Mutta, jos unohdatte eväät, niin haette ne, vaikka sitten myöhästytte töistä.
Hei, mä keksin mitä voi laittaa evääksi ettei tartte aterimia: VOILEIPIÄ TAI SÄMPYLÖITÄ.
BLT
Siksihän ne niitä Jenkeissä syö, kun voi syödä ratissa ruuhkissa...
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysytään aikuisilta vastuuta omista lapsistaan. Useampi jättää eväät nimittäin vahingossa kotiin ja luulee, että joku nyt hoitaa sen asian. Mutta, jos unohdatte eväät, niin haette ne, vaikka sitten myöhästytte töistä.
Tämä. Mä tulen kysymään eväiden perään heti maanantai-aamusta. Jos ei ole eväitä, niin vanhemmat joko hakee ne tai vie saman tien lapsen kotiin. Me kun emme ihan aikuisen oikeasti saa mennä edes sitä näkkäriä keittiöön tekemään.
Sämpylä