Kaverin vauva on aina tosi innoissaan minusta
Ei kuulemma yleensä ole perheen ulkopuolisista. Mikä sitä vaivaa?
Kommentit (29)
Ei lapsista saa mitään tolkkua, erään kaverin lapsi mikä on ihan ääri ujo ja hiljainen haluaa aina tulla meille mukaan jos kaveri tulee käymään, sitten lapsi aina höpöttelee mulle kaikenlaista vaikka normaalisti ei puhu mitään muualla kuin kotona.
Olen vielä partainen ja pitkähiuksinen ruma mies, vähän kuin jokut hd-äijät vaikka pyörää ei olekkaan.
Mä olen kanssa sellainen, jolle vauvat nauraa. Olen niin naurettava. Mulla ei ole isot silmät, mutta olen pyöreäkasvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsista saa mitään tolkkua, erään kaverin lapsi mikä on ihan ääri ujo ja hiljainen haluaa aina tulla meille mukaan jos kaveri tulee käymään, sitten lapsi aina höpöttelee mulle kaikenlaista vaikka normaalisti ei puhu mitään muualla kuin kotona.
Olen vielä partainen ja pitkähiuksinen ruma mies, vähän kuin jokut hd-äijät vaikka pyörää ei olekkaan.
Lapset näkevät pinnan alle. Olet arvokas kontakti ujolle lapselle, voit auttaa häntä tulemaan pikku hiljaa rohkeammaksi. 😊
Vierailija kirjoitti:
☺
Vierailija kirjoitti:
Vauva heijastaa sun tunnetilaa takaisin.
Mutta miten tuo on mahdollista?
Itse olen aina, ihan pienestä asti inhonnut varsinkin vauvoja.Vähän isommat jo menettelee jotka jo jotain tajuavat ja joiden kanssa välillä saa mielenkiintoisia keskustelu aikaan.
Inhoan ihan oikeasti. En missään nimessä halua heitä syliin kun yritetään tyrkyttää. (Miksi ihmeessä kun ilmaisen vastenmielisyyteni varsin selkeästi sanomalla jyrkän EI:n?)
Jostain syystä kuitenkin vauvat usein innostuu minut nähdessään. Hymyilevät ja hosuvat innoissaan? Se kiusaa minua koska en voi vastata tunteeseen. Itse en ole koskaan lasta halunnut enkä halua. Täytän parin vuoden päästä 30 ja hakeudun sterilisaatioon. Mieleni ei tule muuttumaan. Inho on ollut aina ja pysyy.
Tietyt hajut ja piirteet vetoavat vauvoihin. Vaniljan tai maitomaisen tuoksuiset saippuat miellyttävät vauvoja ja taaperoita, koska haju muistuttaa äidinmaitoa. Kuten joku muukin oli kommentoinut, suuret silmät ja pyöreät kasvot ovat lapsen silmiin turvalliset ja lempeät, tästä on subjektiivista materiaalia lastenhoitajana/tarhantätinä.
Lisäksi on myös tosiaan se selittämätön kemia, kuten yhden kommentoijan suloisessa esimerkissä yrmystä teinistä ja vauvasta❤ Poikaystäväni on juurikin yrmyn näköinen, pitkä, tatuoitu ja kaikinpuolin turvallisuusalalle kuuluvan näköinen, mutta tämän serkun vauva on miehessä kiinni kuin pieni koala. Joskus vaan kemiat kohtaa.
Vauvat on ihania 💕