Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin pettynyt kaikkiin miehiin

19.10.2018 |

6v kohta ollut jo yksin. Tarjokkaita on ollut mutta ne ovat kaatuneet yleensä minun aloitteesta. On alkanut ahdistaa.
Nyt viimeisin josta tykkäsin,lempiä minut tylysti. Sen jälkeen olen ollut ihan maissa,juoksen vaan metsissä. Jossa on ainut hyvä olla.
En jaksa pitää kehenkään yhteyttä enkä edes kohta käydä töissä. Mitenkähän tästä suosta pääsee?
Ja miten aloittaa suhde kun se tuntuu minulle olevan niin iso juttu.
Vai onko 38v lapsellisen enää mahdollista löytää pysyvää?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneelta kuulostat. Jos koittaisit hoitaa itsesi kuntoon, etkä ajattelisi, et se on jonkun miehen tehtävä, tehdä susta onnellinen.

Vierailija
2/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet itse lempannut miehiä urakalla, ja nyt kun joku mies lemppaa sut, niin sä olet ihan maissa ja pettynyt kaikkiin miehiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentuneelta kuulostat. Jos koittaisit hoitaa itsesi kuntoon, etkä ajattelisi, et se on jonkun miehen tehtävä, tehdä susta onnellinen.

Nimenomaan

Vierailija
4/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun uikuttaa jännícten perään.

Vierailija
5/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kyllä todella lapsellinen 38-vuotias, olet ihan oikeassa. 

Vierailija
6/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Vähän päälle kolmikymppisenä vielä tarjokkaita riittää. Sit sitä luulee, että tilanne pysyy aina samalaisena, miesten virta on loputon, ja dumppaa niitä ihan pikkusyistä. Sit yhtäkkiä on nelikymppiset edessä, alkaa rupsahtaa, suosio vähenee, miesten taso laskee...

Niin ei mulla mtn neuvoa oo 😀

Kuhan totesin sun tilanteen.

Vierailija
7/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No semmosta sattuu. Ehkä 50 vuoden kuluttua asiat ovat paremmin.

Vierailija
8/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö löydykään sitä työssäkäyvää rahasampoa vai mistä nyt kiikastaa?

Vierailija
9/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla spekseillä ei ole mitään varaa "olla pettynyt kaikkiin miehiin". Minulla sitä vastoin on kaikki syyt ja oikeutukset olla pettynyt suurimpaan osaan kaikista naisista. Mutta ei siitä ohiksena sen enempää.

Vierailija
10/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pettää, av-palsta ei. <3

Vierailija
11/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkiin? Miten olet noin 3.5 miljardia ehtinyt läpi käymään.

Vierailija
12/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pussin perällä ei ole ketään. Sun pitää mennä meren yli ruotsiin tai viroon. Venäjälle pääsee autolla.

Vierailija
13/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Vähän päälle kolmikymppisenä vielä tarjokkaita riittää. Sit sitä luulee, että tilanne pysyy aina samalaisena, miesten virta on loputon, ja dumppaa niitä ihan pikkusyistä. Sit yhtäkkiä on nelikymppiset edessä, alkaa rupsahtaa, suosio vähenee, miesten maksukyky laskee...

Niin ei mulla mtn neuvoa oo 😀

Kuhan totesin sun tilanteen.

Suomeksi.

Vierailija
14/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikkiin? Miten olet noin 3.5 miljardia ehtinyt läpi käymään.

Sä olet ymmärtänyt palstan luonteen väärin. Tuo kortti kuuluu pelata vain silloin, kun joku yleistää jotain ikävää naisiin. Miehillä on kollektiiviinen vastuu kaikkien toimista. Joku Markku on mulkku, niin se on Reijon ja Pertsan vika myös!

Vierailija
15/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millainen sen oikean miehen pitäisi olla, ap?

Vierailija
16/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millainen sen oikean miehen pitäisi olla, ap?

No ainakin pitää käydä töissä tienaamassa rahaa (tai ainakin pyrkiä siihen). Siitä lähtee kaikki.

Vierailija
17/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te selitätte? Ei sitä rakkautta voi pakottaa. Kohtalon ivaa että löytää jonkun jostaa tykkää, eikä se välitä.

Vierailija
18/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä sinut dumpannut mies laatikkoleukainen 195cm pitkä pankkiirilääkäri Tinderistä? 

Vierailija
19/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

6v kohta ollut jo yksin. Tarjokkaita on ollut mutta ne ovat kaatuneet yleensä minun aloitteesta. On alkanut ahdistaa.

Nyt viimeisin josta tykkäsin,lempiä minut tylysti. Sen jälkeen olen ollut ihan maissa,juoksen vaan metsissä. Jossa on ainut hyvä olla.

En jaksa pitää kehenkään yhteyttä enkä edes kohta käydä töissä. Mitenkähän tästä suosta pääsee?

Ja miten aloittaa suhde kun se tuntuu minulle olevan niin iso juttu.

Vai onko 38v lapsellisen enää mahdollista löytää pysyvää?

On se mahdollista mutta ei välttämättä kovin helppoa, se riippuu niin monesta asiasta kuten: millaisia vaatimuksia ja odotuksia sinulla on miehen suhteen ( onko ne realistisia), kuinka kiinnostavana miehet näkevät sinut ( millainen "paketti" sinä olet ja mitä se sis.), paikkakunta ja mikä siellä on kysynnän ja tarjonnan laki ( parisuhdemarkkinoilla) , monesti vaikeus voi olla kahden ihmisen elämien yhteensovittaminen kun on lapsia jne..

Vierailija
20/21 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä sinut dumpannut mies laatikkoleukainen 195cm pitkä pankkiirilääkäri Tinderistä? 

Luultavasti kyllä, sellainen karsimaattinen J änskäheppu.