Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko pyytää psykiatriani fbssa kaveriksi?

Vierailija
19.10.2018 |

.....

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käy jos pyydän,kirjaako tietoihini?

Vierailija
4/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan, hän ei ole kaverisi ja teidän suhde on puhtaasti professionaalinen. Lisäksi hän todennäköisesti ei halua, että asiakkaat tietävät hänen yksityiselämästään yhtään mitään.

Vierailija
5/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan. Ei psykiatri ole mikään kaverisi. Olisi varmasti hyvin kiusallista myös hänestä. Ajattelen että sinun olisi hyvä ymmärtää, että vaikka hän kohdistaa kiinnostustaan työnsä puolesta sinuun, hän tekee ainoastaan työtään. Älä siis hyvä ihminen mene pyytämään häntä kaveriksesi.

Vierailija
6/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko et hyväksyisi sua koska teillä on lääkäri-potilas suhde eikä sen kuulu syventyä siitä.

Vierailija
7/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyydä, ei tule pyyntöäsi hyväksymään ja sinulle tulee torjumisesta paha mieli.

Vierailija
8/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihastunut häneen. On siis komea mies. Kannattaisiko kuitenkin pyytää kaveriksi jos hyväksyisi. Pelottaa vaan ettei kirjaa tietoihini.

Vierailija
9/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihastunut häneen. On siis komea mies. Kannattaisiko kuitenkin pyytää kaveriksi jos hyväksyisi. Pelottaa vaan ettei kirjaa tietoihini.

Hän on perheellinen mies, vaimokin lääkäri ja heillä pari lasta. Et pysty kilpailemaan millään vaimon kanssa, hän ei sinuun haksahtaisi vaikka maksettaisiin, nolaat vaan itsesi.

Vierailija
10/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda psykiatria!

Vierailija
11/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on perheellinen mies, vaimokin lääkäri ja heillä pari lasta. Et pysty kilpailemaan millään vaimon kanssa, hän ei sinuun haksahtaisi vaikka maksettaisiin, nolaat vaan itsesi.

Mistä tiedät? XDD

Vierailija
12/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin ammattitaidoton jos hyväksyy sinut. Eli koita vaan, mutta se saattaa vaikuttaa suhteeseenne.

Vierailija
13/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? XDD

Kerro mistä tiedät xDDD

Vierailija
14/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? XDD

Eiköhän ne kaikki lääkärit ole naineet samasta sosioekonomisesta luokasta kumppanin itselleen. Sinä et ole korkeasti koulutettu, menestynyt ja itsestään huolta pitävä, olet mielenterveyspotilas, ja mikä pahinta, hänen potilaansa.

Vierailija
16/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? XDD

Eiköhän ne kaikki lääkärit ole naineet samasta sosioekonomisesta luokasta kumppanin itselleen. Sinä et ole korkeasti koulutettu, menestynyt ja itsestään huolta pitävä, olet mielenterveyspotilas, ja mikä pahinta, hänen potilaansa.

Mistäs sen tiedät, mistä sosioekonomisesta luokasta olen. Ps. pidän itsestäni huolta.

Vierailija
17/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sanaa: et voi. 

Vierailija
18/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyydä.

Vierailija
19/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa ettei kirjaa tietoihin?! Mitä ihmettä, oletko psykoosissa? Sietäisi pelottaa enemmän jos kirjaisi.

Vierailija
20/43 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? XDD

Mistäs sen tiedät, mistä sosioekonomisesta luokasta olen. Ps. pidän itsestäni huolta.

No, ei hän silti rakastu potilaaseensa ja jätä lääkärivaimoaan ja lapsiaan, usko pois.