Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Potilastietojen saaminen itselle

aloittaja
19.10.2018 |

Osaisikohan joku kertoa miten tällainen asia menee.
Tilasin itselleni omat potilasasiakirjani. Olen ollut lapsena psykiatrisella arviointijaksolla sairaalassa syystä että lapsuudessani olen kokenut vanhempieni taholta väkivaltaa.
Potilasasiakirjani saapuivat, mutta niissä ei ollut noita tekstejä siltä ajalta ollenkaan mitä olisin halunnut nähdä mitä itsestäni on kirjoitettu. Mikä on syynä sille ettei minulle lähetetty noita kirjauksia vaikka pyysin aivan kaikki minusta ylös kirjatut tiedot? Sain ainoastaan fyysiseen terveydenhuoltoon liittyvät kirjaukset.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä voi kestää, kannataa vaikka kysyä missä ajassa on tulossa, tätä voisi ehkä nopeuttaa jos joku hyvä syy on nämä tiedot saada, oman lapsen kohdalla odotettiin toista vuotta että noi kaikki tiedot saatiin kasaan.

Vierailija
2/2 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä voi kestää, kannataa vaikka kysyä missä ajassa on tulossa, tätä voisi ehkä nopeuttaa jos joku hyvä syy on nämä tiedot saada, oman lapsen kohdalla odotettiin toista vuotta että noi kaikki tiedot saatiin kasaan.

Aivan! Mistähän johtuu että sain kaikki muut tiedot, paitsi nuo kun olen ollut osastolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme