Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oisko tyhma rippilahja, kustantaa siskontytto lintislle paibaksi ja toiseksi esim sealifeen tai korkeasaareen. (asuu 300km paassa helsingista)

Vierailija
07.05.2006 |

yöpyisimme toisensisko luona helsingissä

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 15 v. on jo melkein aikuinen...)

Korkeasaaren jättäisin tuon ikäisellä suosiolla väliin, ellei kyse ole todella " eläintytöstä" ... ;)

Vierailija
2/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripille pääsy on kuitenkin merkittävä asia nuorelle. Mieluumin jotain arvokasta ja säilyvää. Sitäpaitsi eikö siskon tytön voi kutus muutenkin kesänviettoon teille ja viedä lintsille ja muihin nähtävyyksiin ihan muuten vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-v. ei varmaan pidä Lintsiä minään unelmakohteenaan. Vie ennemmin Helsinkiin shoppaamaan ja kunnon lounaalle. Illalla sitten elokuviin.

Vierailija
4/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koruista). en oikein muutakaan keksi. asun itse ihan toisellapuolen suomea myös. eivät käy itse missään tänäkesänä koska remontoivat. olisi kesälomareissu tuossakin. tosin tuokin reissu vaatii minulta aikomoista investointia =) rahavarat on pienet.

Vierailija
5/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on innoissaan lintsistä. Menkääpä joskus katsomaan lintsille, minkäikäisiä siellä on melkeinpä eniten

Vierailija
6/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie vaan sinne, mutta jätä ne korkeasaaret ym pois ja menkää vaikka sillä rahalla elokuviin ja shoppaamaan!

otata teistä vaikka jollakin ohikulkijalla valokuva, ja kehystä suurennos hänellä siitä muistoksi!

uskon että osaa arvostaa tätäkin lahjaa!!!

Vierailija
7/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten niin 15-vuotiaat eivät tykkää käydä huvipuistoissa??? Kaikki eivät ole " koviksia" tai pikkuaikuisia ja ajatella että minä (25v) käyn mieheni (30v) kanssa tänäkin kesänä jossain huvipuistossa. :)

Vierailija
8/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tunnet siskon tytön parhaiten. Jos tuntuu, että hän tykkää siitä, niin mikä ettei.

Vierailija
9/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistoissa viihtyvät myös aikuiset, siis LAPSETTOMATKIN!;)

Itse rakastan huvipuistoja, niiden tunnelmaa ja laitteita:) Ikää 25-vuotta ja ihan " normaali aikuinen" olen;)

Varsinkin jos sinun kanssasi liikenteessä, eikä äidin/mummon;)

Myös Helsingin vaatekaupat mukava kiertää, varsinkin sellaiset joita ei omasta lähikaupungista löydy, Zara jne. Vero Modassa ymv. myös paaaaljon isommat valikoimat Helsingissa:)

Vierailija
10/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siitä, että ripille pääsy on hieno ja arvokas tilaisuus, mun mielestä tuollainen lahja ei sovi.

Vierailija
11/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripille pääsy on " arvokas tilaisuus" , niin harvalle nuorelle se sitä on... Toki jossain uskovais piireissä asia voi olla hyvinkin tärkeä, mutta " normaaleille" nuorille ripille pääsy tarkoittaa lahjoja, monille pojille esim. mopoa. Ehkä valitettavaa mutta totta...

Ei nuori ymmärrä pöytähopeiden päälle, hän elää tässä hetkessä. Minusta on kaunis ajatus, että ap. viettäisi aikaa siskonsa kanssa Helsingissä!:) Varmasti ilahduttaa siskoa enemmän kun joku Aalto maljakko tai Marimekon kahvikuppi pari...

Vierailija
12/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuka tahansa nuorempikin...ja mikäs sen mukavampaa, kun hurvitella päivä lintsillä, illalla ulkona syömässä ja kolmannen siskon luo yöksi.

Musta on oikeesti tosi hyvä idea.:)

Itse sain rippilahjaksi rahaa, joka meni sitten jossain vaiheessa kurkusta alas. Korujenkin suhteen olin nirso. Sain sen hopeisen ristin, kun kultakaan ei kelvannut. Kalevalat kiinosti myöhemmässä iässä. Nykyisin suorastaan inhoon niitä...

Vierailija
13/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jätä tosiaan Korkeasaari/Sealife väliin ja menkää mieluummin vaikka shoppailemaan.

Toki ripillepääsy on arvokas juhla, ja monet haluavat antaa muistoksi siitä jotakin pysyvää, mutta ikävä totuus on, että 15-vuotiaat eivät välttämättä tosiaan osaa arvostaa niitä koru-, värssykirja- ja koriste-esinevuoria, jotka rippijuhlien muistoksi jäävät. Erityisesti tytöille ostetaan paljon tavaraa, kun taas pojat saavat useammin rahaa. Itse sain runsaasti koruja rippilahjaksi, enkä käyttänyt suurinta osaa niistä koskaan. Mieluummin olisin ottanut rahana ja ostanut jotain, mitä oikeasti haluan. Tai vaikka mennyt lintsille ;).

Vierailija
14/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käytiin tossa vaiheessa kavereiden kanssa huvipuistoissa ja hauskaa oli.

Suurin osa tuo rippilapselle kaikenlaista " tylsää" lahjaa: vaasia, koriste-esinettä, raamattua, virsikirjaa, ristiriipusta, runokirjaa, mietelauseita. Lintsille ilman muuta, jos tyttö on sen sorttinen.

Vierailija
15/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kaukana asuvilla moisia mahdollisuuksia) ja kolmantena kotiinapluupäivänä sitten ennen junalle menoa shoppailemaan kaupungille heti aamusta, ja sitten kotiin iltajunalla.

ja kamera mukana, koko reissu talteen ja kuviksi =)

Vierailija
16/16 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella ollut useita ristejä juhlan jälkeen...;) Ehdottomasti tuo ap:n suunnittelema juttu hauskempi!!!=)

Ja shoppailuunkin voi olla mukavsati rahaa, jos saa sukulaisilta ym. rippilahjaksi rahaa=) Tuon ikäiselle on ihan hyvä juttu laittaa lahja rahat vaatteisiin, ylioppilas lahjaksi kattilat ymv. ovat ihan hyviä lahjoja, kun nuori muuttamassa yleensä pois kotoa sen jälkeen... Rippikouluikäisen kuuluu ja PITÄÄ nauttia elämästä, ei istua hopeinen kakkulapio ja pussilakanat kainalossa rippijuhlien jälkeen...;)

Minusta LOISTAVA idea!!!=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme