Kysy 14-vuotiaalta
Kommentit (77)
Seuraatko suomalaisia youtubettajia?
Olen lomalla. En seuraa suomalaisia tubettajia, paitsi joskus satunnaisesti Tuure Boeliusta. Kuuntelen yleensä musiikkia youtubesta enemmän.
Ap
Miksi olet täällä? Mikset vaikka Demissä?
Oletko tyttö vai poika? Ja jos jompi kumpi, niin mitä siitä sitten?
Tyttö olen. Demiä ei voi nykyään käyttää puhelimella ja olen täällä pyörinyt vuosia muutenkin. Viimeksi kuuntelin perustuslaillisten riemumarssin isän kanssa. :DD
Ap
Mitä ajatuksia alkoholista?
-Nuuskasta?
-Tupakasta?
-Kannabiksesta?
Mitä musiikkia ikäisesi nykyään kuuntelee? Entä mikä kirja on nyt ikäistesi keskuudessa in?
Vanhemmat ovat, mutta minä saan olla mitä mieltä itse haluan. :D Mihinkään muottiin ei pakoteta. Alkoholi kohtuudella ok, nuuska ja tupakka omalla vastuulla ok, mieluiten kyllä kieltäisin, kannabikseen suhtaudun vähän samalla tavalla kuin alkoholiin. Lempiaineitani ovat englanti, historia, terveystieto ja valinnainen biologia.
Ap
Itse luen mieluiten Kari Hotakaista, muista en tiedä. Kaverit ei kauheasti lue kirjoja. Pojat kuuntelee Tuure Boeliusta ja Juhania läpällä, tytöt sitä mitä radiosta sattuu tulemaan. Oma musiikkimaku on todella laaja, kaikki muu paitsi joku AC/DC käy. :D Klassista tykkään kuunnella ennen nukkumaanmenoa.
Ap
Värjäätkö hiuksia, meikkaatko, mitä mieltä lävistyksistä ja tatuoinneista?
Onko nykyään nuorilla näkyvissä mitään vanhoja alakulttuureja kuten esim. punk, rockabilly jne.? Mitä ovat nykyajan pinnalla olevat alakultuurit.
Kamala kun sitä on tullut vanhaksi, kun pitää tällasia kysellä :D
Vaikka teini-ikää pidätetään aikana jolloin vanhemmat kyseenalaistetaan, niin muistelisin itse pitäneeni vanhempia hyvin järkevinä ja psykologisesti oli vaikeaa nähdä heitä nähdä heitä realistisesti, eli aika tympeinä (kuten nyt 35-v ajattelen).
-Mikä on oma suhteesi vanhempiisi?
Onko tupakointi sinun ja kavereidesi mielestä coolia? Onko se yleistä?
-Miksi kieltäisit nuuskan? Mua ainakin harmittaisi jos en saa nuuskaa.. (m35)
Nykyään alakulttuurit on hävinneet, niitä ei ole. :( Ala-asteella olin itse japaniernu, mutta muita en tuntenut muuta kuin netin kautta. En tiedä, onko kaupungeissa tilanne vähän parempi, itse olen aika pienestä maalaiskunnasta. :D Olen värjännyt pari kertaa raidoilla ja nyt on tummanruskeat hiukset. Meikkaa kevyesti, meikkivoide, ripsiväri, kulmakynä ja huulikiilto. Korvakorut ok, muuten en tykkää. Tatuoinnit ok jos pieniä ja voi peittää helposti. Äidillä on ruma tatuointi niskassa.
Ap
Meillä on todella hyvät välit vanhempien kanssa. Pieniä riitoja toki joskus mutta en ole sen suuremmin kapinoinut. Tupakkaa polttavat lähinnä erityisluokan oppilaat ja heitä vältellään, ainakin minun kaveripiirissäni. Tietysti niille on aina omat ihailijansa, mutta niiden tason varmasti voikin arvata. Nuuska on ällöttävää ja saa hengityksen haisemaan p*rseelle, tekee hampaista rumat.
Ap
Etkö ole koulussa?