Teollisuusliitto irtisanoutuu kikysta
Kommentit (63)
Oikein! Tyrkyt ja pyrkyrit maahan!
Ei sitä sopimusta ollut näköjään edes tehty tuota irtisanomisajankohtaa pidemmälle, joten aika nollasisältöinen uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko se edes mahdollista?
Vasta 2020, sopimushan raukeaa silloin muutenkin.
Ay-liitot kiukuttelee kuin pikkukakarat :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se edes mahdollista?
Siis Kikystähän olisi voinut irtaantua heti, kun sipilä rikkoi sopimuksen, eli alkoi tehdä muita työllisiä ja työttömiä koskevia heikennyksiä. Sopimus tulkitaan aina rauenneeksi, jos toinen osapuoli ei noudata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Yrättäjähorot maasta pihalle!
Siis ulkolaisia yrittäjiähän täällä alkaa kohta kaikki muutenkin olla.
Miksi te suostutte kikyihin? Mä en ole vieläkään osallistunut mihinkään kikyyn. Ja kyllä, olen ollut koko ajan töissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te suostutte kikyihin? Mä en ole vieläkään osallistunut mihinkään kikyyn. Ja kyllä, olen ollut koko ajan töissä.
Kerro miten lomarahaleikkauksen voi välttää? Tai miten teen, jos olen esim. yksin iltavuorossa ja osa lapsista on vielä päiväkodissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miten lomarahaleikkauksen voi välttää? Tai miten teen, jos olen esim. yksin iltavuorossa ja osa lapsista on vielä päiväkodissa?
Vaihtamalla ammattia.
Nyt meni kyllä keskustalaisilla uuniperuna nenään...
Vierailija kirjoitti:
Tarkistuta lääkityksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistuta lääkityksesi.
Konsultti itse?
😁😁😁😁
Hieno homma. Miksi työntekijöiden pitäisi pitää kiinni sovitusta kun Sipiläkään ei niin tee.
Hienoa!