Onkos muita perheitä, jossa ei ole vielä crocseja?
Kommentit (24)
varmaan mukavat jaloissa mutta hirveän näköiset
eilen täällä oli ketju aiheesta, jossa sainkin kuulla, että se, että perheessä ei ole crocseja johtuu siitä, että äidin mielipide on ainoa oikea ja tyrannimainen.
On vain feikkejä, joita käytetään piilossa tyylipoliiseilta omalla pihalla. Näppärät myös veneessä, kun eivät lipeä yhtä helposti kuin monet muut sandaalit.
niille miehen kanssa kaupassa ja yhteen ääneen tuli se kyllä, ettei meille moisia kenkiä tule. Näyttää todella naurettavilta.
Mukavat, kevyet kesäkengät moneen käyttöön!
muu perhe ei halunnut, tai siis en viitsinyt kauheasti tuputtaakaan kun ovat niin kalliit :) mutta itse olen tyytyväinen. kateelliset vaan tyrmää ne
lapsille ostin ja ovat huonot---laitoin puutarhakengiksi.
Miksiköhän yleensä niitä on muutenkin rumilla ja ylipainoisilla
eikä tule.. ihan hassut "kengät" .. naurettavimmillaan miesten jaloissa!
mutta en nyt niitä haukkumaankaan alkaisi.. Kai niissä jotain hyvääkin on?? Hinta nyt ainakin.. :) Mua huvittaa, että tätä palstaa lukemalla pysyn "muodin virrassa".. en seuraa niinkuin yhtään muotia!! Vaatteeni ostan ulkomailta ja niin, että kriteerini ovat: mukavuus, käyttökelpoisuus ja erikoisuus..
maksoi 5e ostin tänään jopa toiset kun halusin punaset :D
miltä nuo muoviläpsyt näyttävät, kunhan ovat hyvät jalassa.
Matkoilla aivan ehdottomat! En halua kärvistellä rakkojen ja hiertymien kanssa vaan paahtaa menemään ja siinä nuo ovat vallan mainiot. :)
niin sitten ehkä olisi. Parvekkeella ja kaupungissa en noita tarvitse.
Tykkäävät niistä hirveästi, helpot laittaa jalkaan ja muutenkin huolettomat.
Itselle en ehkä ostaisi ja mies vielä vähemmän itselleen.
lapsi sai lahjaksi. Ne on ihan kätevät rantakenkinä, ei satu terävät rantakivet ja niillä voi kahlata huoletta vedessä.
Ja mikäli se on minusta kiinni niin ei myöskään tule :)
Muutenkin kivat kesäkengät:) On siis aika paljon muuten käytössä ulkomaillakin.
Olisi muuten hauska nähdä miten nämä "crocs kielteiset" ihmiset pukeutuvat noin muuten...
Naurettavaa kun fiksut ihmiset ovat haksahtaneet rumiin muovikenkiin mallia puukengät...