Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mitä mieltä, jos miehellä kaksi tutkintoa?

Vierailija
18.10.2018 |

Toinen tutkinto nk. kovista tieteistä ja toinen käyttäytymistieteellisestä. Vähentääkö/lisääkö kiinnostusta verrattuna yhteen tutkintoon

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemyksiä?

Vierailija
2/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovista tieteistä tienaa paremmin. Ja älyäkin tarvitaan. Vetoaa paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta miehen tutkinnot. Käyttäytyminen ja keskustelutaidot kiinnostaa. Jos toinen ottaa heti tutkintonsa esille ni se on moro.

Vierailija
4/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tutkinnot sinänsä. Se kyllä on positiivista että ihmisellä on laaja-alaiset kiinnostuksen kohteet.

Vierailija
5/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään, kunhan jotain elämällään tekee.

Vierailija
6/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies selvöstikään ei tiedö kutsumustyötään. Jos pitää päteä kahdella tutkinnolla se kielii munattomuudesta.

Vierailija
7/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplamaiserius on tyypillistä työmarkkinoilla pärjäämättömille naisille. Eli mitäs luulet?

Vierailija
8/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää! Ketä kiinnostaa toisen tutkinnot tai niiden määrä? Opetelkaa elämään oikeaa elämää.

Vierailija
9/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies selvöstikään ei tiedö kutsumustyötään. Jos pitää päteä kahdella tutkinnolla se kielii munattomuudesta.

Minä ajattelen just toisinpäin. Lopulta on löytänyt sen oikean alan, kun nähtyy vaivaa lukea toisen tutkinnon. 

Vierailija
10/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi turn-off.

Vierailija
11/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelen just toisinpäin. Lopulta on löytänyt sen oikean alan, kun nähtyy vaivaa lukea toisen tutkinnon. 

Miten sinä tuon pystyt päättelemään, että se toinenkaan on se oikea ala?

Vierailija
12/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kaksi tutkintoa. Enpä viitsi tuoda sitä esille kovin aikaisessa vaiheessa. Osoittaa mielestäni vaikeutta alanvalinnassa. Eikä ole edes kovin epätavallista.

Vierailija
13/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kun se ei nykyaikana aina edes riitä! Onhan näitä paperiviisaita nähty, mutta kun pitäisi sulake vaihtaa niin pyydetään naapurin Pekkaa apuun.

Ei minua ainakaan sytytä, varsinkin jos niillä vielä leveillään. Ja kyllä, olen itsekin akateeminen. Tutkinto ei takaa vielä mitään, pitää olla kunnon työpaikka.

Vierailija
14/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oikeastaan tilanne oli sellainen, että toinen tutkinto lisäsi relevanttia osaamista kyseiseen toimenkuvaan. Toki yhtä vahvana syynä oli myös kiinnostus opiskeluun

AP

Vierailija
15/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään merkitystä parisuhteessa. Jos mies on itsevarma, tietää mitä tekee ja kohtelee minua kunnioittavasti, se riittää. Jos loppututkintojen määrää pitää luetella, on se tosi huono merkki.

Vierailija
16/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, kun se ei nykyaikana aina edes riitä! Onhan näitä paperiviisaita nähty, mutta kun pitäisi sulake vaihtaa niin pyydetään naapurin Pekkaa apuun.

Ei minua ainakaan sytytä, varsinkin jos niillä vielä leveillään. Ja kyllä, olen itsekin akateeminen. Tutkinto ei takaa vielä mitään, pitää olla kunnon työpaikka.

Jaa. Minä olen vaan paperiprosessitekninen- ja talotekninen.

Vierailija
17/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai eikö nainen voi vaihtaa sulaketta?? Multa ainakin onnistuu. Huh jos joltakulta ei.

Kunnon työpaikka...vakaa ja pysyvä? Ei sellaisia ole juuri nykyään. Ja työpaikalla leventely vielä pahempi kuin koulutuksella.

Vierailija
18/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off kirjoitti:

Tuplamaiserius on tyypillistä työmarkkinoilla pärjäämättömille naisille. Eli mitäs luulet?

Pärjäämättömille?? 

Vierailija
19/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on kaksi tutkintoa. Enpä viitsi tuoda sitä esille kovin aikaisessa vaiheessa. Osoittaa mielestäni vaikeutta alanvalinnassa. Eikä ole edes kovin epätavallista.

Onko jotain pahaa jos ei osaa valita alaa? Mulla kolme tutkintoa, minkään niistä aloista työtä en tee, mutta töiss silti.

Vierailija
20/23 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap itse se mies? Vai sen miehen nainen...toivottavasti et ole törmännyt samaan mieheen mitä minä...kuvaus sopisi....