Naiset, mitä mieltä, jos miehellä kaksi tutkintoa?
Toinen tutkinto nk. kovista tieteistä ja toinen käyttäytymistieteellisestä. Vähentääkö/lisääkö kiinnostusta verrattuna yhteen tutkintoon
Kommentit (23)
Kovista tieteistä tienaa paremmin. Ja älyäkin tarvitaan. Vetoaa paremmin.
Ei mua kiinnosta miehen tutkinnot. Käyttäytyminen ja keskustelutaidot kiinnostaa. Jos toinen ottaa heti tutkintonsa esille ni se on moro.
Ei kiinnosta tutkinnot sinänsä. Se kyllä on positiivista että ihmisellä on laaja-alaiset kiinnostuksen kohteet.
Ei kiinnosta yhtään, kunhan jotain elämällään tekee.
Mies selvöstikään ei tiedö kutsumustyötään. Jos pitää päteä kahdella tutkinnolla se kielii munattomuudesta.
Tuplamaiserius on tyypillistä työmarkkinoilla pärjäämättömille naisille. Eli mitäs luulet?
Voi hyvää päivää! Ketä kiinnostaa toisen tutkinnot tai niiden määrä? Opetelkaa elämään oikeaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mies selvöstikään ei tiedö kutsumustyötään. Jos pitää päteä kahdella tutkinnolla se kielii munattomuudesta.
Minä ajattelen just toisinpäin. Lopulta on löytänyt sen oikean alan, kun nähtyy vaivaa lukea toisen tutkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen just toisinpäin. Lopulta on löytänyt sen oikean alan, kun nähtyy vaivaa lukea toisen tutkinnon.
Miten sinä tuon pystyt päättelemään, että se toinenkaan on se oikea ala?
Mullakin on kaksi tutkintoa. Enpä viitsi tuoda sitä esille kovin aikaisessa vaiheessa. Osoittaa mielestäni vaikeutta alanvalinnassa. Eikä ole edes kovin epätavallista.
Voi kuule, kun se ei nykyaikana aina edes riitä! Onhan näitä paperiviisaita nähty, mutta kun pitäisi sulake vaihtaa niin pyydetään naapurin Pekkaa apuun.
Ei minua ainakaan sytytä, varsinkin jos niillä vielä leveillään. Ja kyllä, olen itsekin akateeminen. Tutkinto ei takaa vielä mitään, pitää olla kunnon työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
No oikeastaan tilanne oli sellainen, että toinen tutkinto lisäsi relevanttia osaamista kyseiseen toimenkuvaan. Toki yhtä vahvana syynä oli myös kiinnostus opiskeluun
AP
Ei oo mitään merkitystä parisuhteessa. Jos mies on itsevarma, tietää mitä tekee ja kohtelee minua kunnioittavasti, se riittää. Jos loppututkintojen määrää pitää luetella, on se tosi huono merkki.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, kun se ei nykyaikana aina edes riitä! Onhan näitä paperiviisaita nähty, mutta kun pitäisi sulake vaihtaa niin pyydetään naapurin Pekkaa apuun.
Ei minua ainakaan sytytä, varsinkin jos niillä vielä leveillään. Ja kyllä, olen itsekin akateeminen. Tutkinto ei takaa vielä mitään, pitää olla kunnon työpaikka.
Jaa. Minä olen vaan paperiprosessitekninen- ja talotekninen.
Vierailija kirjoitti:
Ai eikö nainen voi vaihtaa sulaketta?? Multa ainakin onnistuu. Huh jos joltakulta ei.
Kunnon työpaikka...vakaa ja pysyvä? Ei sellaisia ole juuri nykyään. Ja työpaikalla leventely vielä pahempi kuin koulutuksella.
Turn off kirjoitti:
Tuplamaiserius on tyypillistä työmarkkinoilla pärjäämättömille naisille. Eli mitäs luulet?
Pärjäämättömille??
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on kaksi tutkintoa. Enpä viitsi tuoda sitä esille kovin aikaisessa vaiheessa. Osoittaa mielestäni vaikeutta alanvalinnassa. Eikä ole edes kovin epätavallista.
Onko jotain pahaa jos ei osaa valita alaa? Mulla kolme tutkintoa, minkään niistä aloista työtä en tee, mutta töiss silti.
Oletko ap itse se mies? Vai sen miehen nainen...toivottavasti et ole törmännyt samaan mieheen mitä minä...kuvaus sopisi....
Näkemyksiä?