Kotipizza tai Saarioinen voisi sponssata kouluihin/päiväkoteihin pizzapäivän
Kommentit (15)
Av-mammalle on liian raskasta pakat eväät lapselle, sekin aika menee palstalla maatessa.
Kyllä muut hoitaa lapsen ruokailun.
Joo tosi hyvä idea ravintoloille esim.
Vierailija kirjoitti:
Kun nuo pöljäkkeet lakkoilee
Oletko ihan aito elämäntapapummi vai jonkin sortin sosialisti kun muilta vingut ilmaiseksi.
Nyt on kyllä suhteellisuuden taju kadoksissa. Suomessa on n. 550 000 peruskoululaista, 100000 lukiolaista ja varhaiskasvatuksessa n. 250 000 lasta. Että voisi esim. Kotipitsassa tulla vähän kiire. Ilmaisen ruokailun merkitystä ei tule ajatelleeksi ennenkuin sen menettää.
Meidän lapsille ei einesroskaa syötetä.
Terveelliset eväät on helppo tehdä.
Tuen lakkoilijoita. En pidä yrittäjien haluamasta kytkytystouhusta.
Meinaatko että yritykset pitäis toimia rikkureina. Minkään firman ei kannata sekaantua moiseen, ois ainakin mun boikotissa ja Ay liikkeen seuraava kohde.
Kylmä pizza ei oikeasti ole hyvää.
huono idea, ei opeta hyviä ruokailutottumuksia
No just niin. Just oli uutisointia siitä, että nykyään koululaiset jättävät kouluruuan väliin. ILMAISEN. Nyt sitten pitäisi vielä näille nirsoilijoille tarjota jonkun firman piikkiin lounas lakkoilun takia. Saisivat ensi sijaisesti näiden pentujen vanhemmat hävetä, kun ovat opettaneet lapsilleen, että ilmaista kouluruokaa ei tarvitse syödä.
Hävikit on mahtavat.
Kouluruokailu ehdottomasti maksulliseksi, on hävytöntä, että tätä epäkohtaa ei ole korjattu.
Mitä te luulettw koululaisten/päiväkotilaisten muutenkin syövän, jotka einesroskaa karttavat. Maksalaatikko, lihapullat, kebakot, nugetit, lihapasteijat, karjalanpiirakat, porkkanaletut jne on kaikki saarioisten äitien tekemää... ja sitä ihan päiväkodeissa syödään... pisteenä iin päälle meille on tuotu jopa Atrian mikropizzoja välipalaksi. :'D
Tehkää eväät lapselle ihan itse kotona! Ei liene vaikeata keksiä helposti syötävää ja päivän säilyvää
ruokaa. Sitten kotona lämmin ateria, hoidossa pärjää pari päivää kevyemmälläkin syömisellä.
Mä kyl teen lasteni eväspitsat ihan itte, tietääpä mitä niissä on eikä tuu jo yhdellä aterialla koko päivän suolatarve täyteen. Ei oo isotöinen juttu, samasta pellillisestä syö vanhemmatkin.
Wtf, tehää kakaroillenen eväät, aina jonkun muun pitäisi olla auttamassa. Voi Jeesus sentään.