Miehen anuksen hyväily
Jes! Sain miehen suostumaan siihen että hyväilen hänen peppureikäänsä samalla kun runkkaan kullia, otan suuhun, ratsastan. Koskaan aiemmin en ole tätä päässyt tekemään, antakaa miehet vinkkejä, miten toimin. Liukkaria ainakin. Sormella, jollain pienellä sauvalla, anustapilla? Kiitos 😊
Kommentit (11)
Vau. Mistäköhän tuollaisia naisia saa?
Rasvaat pyllynvaon reilusti sit vaan sormi hitaasti sisään.
Kun on sisällä hetki paikallan sen jälkeen nytkytteleen niin kauan kun ruiskii
Ja ruiskii ja nauttii enemmän kuin tavallisesti .
Oot kuuma mimmi .unelma mimmi
Jes ukko nauttii..ja varmaan saat itekki vastaavaa...
Kiitos vinkeistä. Toivon että saankin 😊. Mutta että sormi riittää, ei tarvi muuta? Ajattelin että tuntuisiko se hyvälle että esim sellainen tappi olisi panon ajan siellä pepussa?
T. Aloittaja
Tappi tai eturauhaskiihotin tuo myös panoon lisämaustetta, itse tykkään niistä ja toki myös sormetuksesta. Kannattaa googletella eturauhasen hieronta tai prostate massage niin opit hieromaan oikeasta kohdasta. Toki myös pelkkä sulkijalihaksen venytys on nannaa. Sitten säännöllisten harjoituksen myötä isompikin tappi voi olla mieleen, ehkä myös vyödildopano ja jopa fistaus... :)
M40
Mä oon ihan liukkarilla ja sormilla ensin ulkoapäin hieronut, sitten sormi hitaasti sisään ja pientä nytkytystä, eturauhasen puolelle. Aluksi kannattaa varmaan vaan sormella aloitella. Kun löytää sen herkkukohdan, huomaat kyllä ja mieskin innostuu useammin. Meillä on sellanen koukerosauvakin mutta ei sitä aina tarvii, joskus laitetaan ja sitä nytkytän samalla kun hieron muualta. Mies tykkää kyllä.
Ehkä aluksi juuri sormella, on ohuempikin? Tuntuu musta itsestäni oudon kiihottavalta myös. N50+
Vierailija kirjoitti:
Vau. Mistäköhän tuollaisia naisia saa?
Naisia? Eiköhän tuo ole ihan miehen näppäimistä lähtenyt fantasia.
Aloittaja täällä hei 😊. Olen siis nainen ja haluan oman mieheni peppua hyväillä.
Nuolet tietysti ensin liukkaaksi ja sitten sormea