Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisille totaalinen turn-off platoninen suhde komean heteromiehen kanssa?

Vierailija
18.10.2018 |

Onko asia niin, että naiset haluavat poikkeuksetta seksiä parisuhteessa, eli pelkkä sielujen sympatia ja pitkälliset ja antoisat keskustelut ja yhdessäolo ei riitä? Mittaavatko naiset "arvoaan" seksin harrastamisella?

Näitä olen tässä komeana ja seksuaalisena heteromiehenä pohdiskellut. Haluaisin uskoa että vielä on olemassa fiksuja naisia joiden elämän keskeisin sisältö ei nivoutuisi seksin harrastamisen ympärille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen arvo mitataan statuksella, omaisuudella, ulkönäöllä, seksitaidoilla ja munan koolla.

Kaikki lässytys empatiasta ja hyvä isä jutuista on paskaa. Naisille kelpaa vaikka psykopaatti ja usein se onkin se ykkösvaihtoehto, koska psykopaatti täyttää täydellisesti dark triad ominaisuudet eli narsismi, häikäilemättömyys ja psykopatia. Tätä on tutkittu ja näistä on näyttöä. 90% tuskasta mitä nainen kokee on naisensa itse aiheuttamaa, koska hän valitsee näitä miehiä. Nainen ei koskaan kiihotu kiltistä ja ujosta miehestä.

Vierailija
2/6 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä selität?

Mä haluan seksiä kumppanini kanssa, koska pidän seksistä ja se tuo mulle mielihyvää sekä yhteenkuuluvuuden tunnetta kumppanini kanssa. Ei se ole keskeisintä suhteessa, mutta kuuluu siihen kuitenkin yhtenä osana.

Jos olet aseksuaali, niin kannattaa etsiä aseksuaalinainen kumppaniksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn-off ja platoninen ei oikein sovi yhteen tässä yhteydessä, olisi ongelma jos platoninen suhde olisi jollekin turn-on.

Vierailija
4/6 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen aloitus. Seksuaalinen mies syyttää naista siitä että tämä haluaa seksiä parisuhteessa?

Vierailija
5/6 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi loistavasti. Romanttista rakkautta (ilman seksiä) sekä syvää henkistä yhteyttä kaipaisin kyllä.

Vierailija
6/6 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olet itse seksuaalinen niin miksi haluaisit epäseksuaalisen naisen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi