Anna Puu retostelee yksiyiskohtia suhteestaan Jukka Immoseen Anna-lehdessä - mirä mieltä Immonen tällaisesta?
Jenni Vartiaisen kanssa 7v avoliitossa ollessaan Immonen ei otsikoissa ollut koska Jenni kunnioitti hänen yksityisyyttään eikä revitellyt suhteellaan lööpeisdä. Sitten Jukka vaihtoi Jennin Annaan ja nyt heidän suhdettaan ja perheasioitaan Puu kailottaa joka mediassa. Hyväksyykö Immonen tosiaan tällaisen? Huh.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/72c07044-c7ea-4019-9708-1689c60b…
Kommentit (35)
Kummallista huomioh*orausta ja toisten yksityisyyden selostamista julkisuudessa. En arvosta.
Tuon naisen naama on joka ainoassa lehdessä ja tv-ohjelmassa nykyään. Alkaa jo kypsyttää.
En ole koskaan lämmennyt Annalle. Itserakas, tylsä ja teennäinen.
Immonen on jotenkin järjiltään kun vaihtoi Jennin tuohon. Joku mainitsikin että syynä ehkä että Anna ymmärtää antaa, Jenni ei?
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiaisen kanssa 7v avoliitossa ollessaan Immonen ei otsikoissa ollut koska Jenni kunnioitti hänen yksityisyyttään eikä revitellyt suhteellaan lööpeisdä. Sitten Jukka vaihtoi Jennin Annaan ja nyt heidän suhdettaan ja perheasioitaan Puu kailottaa joka mediassa. Hyväksyykö Immonen tosiaan tällaisen? Huh.
Pedariin verratavissa oleva "setämies"
Jäi Roosa nauha ostamatta, kun oli Anna Puun suunnittelema - en halua ostaa mitään hänen tekemäänsä 😣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedariin verratavissa oleva "setämies"
Mikä ihmeen setämies ja pedari? Ei Immonen ole ollut kuin aikuisten ikäistensä naisten kanssa. Anna Puu on 36v.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävän näköinen tyyppi.
Anna vai Jukka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävän näköinen tyyppi.
Anna vai Jukka?
Anna tietysti koska Jukan naama ei sentään ole joka paikassa. Ainakaan vielä ellei muijansa tyrkytä heidän yksityisiä kuviaan lööppeihin.
No eihän tuossa Jukasta mitään kerrottu. Ei tuo nyt vielä ole ihmeellistä, jos Anna kertoo että on oppinut olemaan patoamatta kiukkua ja Jukka tuo hänen lempi mysliä! Luulin aloituksen perusteella, että kyse on jostain tosi intiimistä kun täällä niin paheksuttiin.
Lempimyslistä puhuminen on kyllä jo aika pervoa... anaalista puhuminen taas olis ihan normi settii, kun kaikki kuitenkin harrastaa sitä... /sarc off
Anna Puu on itsekkäin julkkis tässä maassa. Kaikki haastikset ovat luokkaa "minä minä minä" - siinä jää jalkoihin lapset ja miehet ja perhe. Ällöttävä kotka!
Vierailija kirjoitti:
Anna Puu on itsekkäin julkkis tässä maassa. Kaikki haastikset ovat luokkaa "minä minä minä" - siinä jää jalkoihin lapset ja miehet ja perhe. Ällöttävä kotka!
Mitä sen Annan sitten pitäisi tehdä? Ketjussahan on jo haukuttu sitä, että sivusi parisuhdettaan. Nyt hän ei sitten taas saisi pitäytyä itsessään?
(Luulen että haastattelijat kysyvät häneltä juuri hänestä, eivätkä niinkään mistään maailmanpolitiikasta tai kansallisesta peruskoulun opetussuunnitelmasta)
En ikinä unohda sitä vuoden takaista lehtihaastattelua, jossa Anna Puu syytti omaa lastaan siitä että päätyi avioeroon. Lapsi esti häntä elämästä vapaata elämää ja tämä asia rasitti parisuhdetta eroon asti.
Anna on ihana! Ihme mollaamista taas. Kaikista ei voi tykätä, mut tää on jo inhottavaa
Anna on fiksu koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri. Tunnen vanhemmat ja tosi mukavia ovat kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Anna on fiksu koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri. Tunnen vanhemmat ja tosi mukavia ovat kaikki.
Vaikka olisi neurokirurgian tohtori, ei todellakaan anna älykästä kuvaa itsestään julkisuudessa. Eikä tässä puhuttu Puustjärven vanhemmista vaan Annasta itsestään.
Anna Puu voisi tosiaan keskittyä keikkailemaan ja lopettaa tuon turhan julkisuudessa keikistelyn. Propsit kuitenkin siitä ettei ole esiintynyt vielä vähissä vaatteissa kuten Abreu ja Janna.
Jospa Jukkakin haluaa julkisuuteen?