Kuinka kauan jonotit/miehesi jonotti vasektomiaan?
Kuinka kauan meni lähetteen saamisesta leikkaukseen? Milloin vasektomia tehtiin ja missä?
Kommentit (8)
Muistaakseni pari kuukautta. Jostain syystä täältä Turun seudulta lähetettiin Loimaalle. Päivän keikka, oisko 6-7v aikaa.
Kaverilla meni 4kk järvenpäässä, mut toinen kaveri on ollut yli vuoden peijaksen jonossa eikä ole saanut vieläkään aikaa toimenpiteeseen. Pari viikkoa sitten asiasta juteltiin
Toukokuussa lähete tk mun jälkitarkastuksen yhteydessä (oli myös lapsen nla samalla niin mies tuli mukaan kun oli vapaalla, toki poistui eteiseen mun tutkimuksen ajaksi), heinäkuussa kävi tklääkärissä, marraskuussa aika vasektomiaan.
Vierailija kirjoitti:
Toukokuussa lähete tk mun jälkitarkastuksen yhteydessä (oli myös lapsen nla samalla niin mies tuli mukaan kun oli vapaalla, toki poistui eteiseen mun tutkimuksen ajaksi), heinäkuussa kävi tklääkärissä, marraskuussa aika vasektomiaan.
Ohis, mutta minä ihmettelen aina näitä, että aikuiset ihmiset tekee lapsiakin keskenään mutta lääkäristä pitää poistua eteiseen ettei vaan tavara vilahda. No, kukin tyylillään.
Melkein kaks vuotta meni jonossa. 3v sitten
Vierailija kirjoitti:
Toukokuussa lähete tk mun jälkitarkastuksen yhteydessä (oli myös lapsen nla samalla niin mies tuli mukaan kun oli vapaalla, toki poistui eteiseen mun tutkimuksen ajaksi),
Miten tämä selittely liittyi kysymykseen millään tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta minä ihmettelen aina näitä, että aikuiset ihmiset tekee lapsiakin keskenään mutta lääkäristä pitää poistua eteiseen ettei vaan tavara vilahda. No, kukin tyylillään.
En mä ainakaan halunnut mieheni kuullen puhua mahdollisesta laskeumasta, virtsankarkailusta yms. muusta kivasta.
-eri
4 minuuttia. Unessa.