Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laihat eivät lihoa ja Lihavat eivät laihduta?

Vierailija
18.10.2018 |

?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on keskimäärin sopivan painoisia suurena otantana.

Vierailija
2/14 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liho!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä niin tyhmä kysymys että naurattaa :D

Vierailija
4/14 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoaminen kulkee käsi kädessä puhuamisen ja kehuamisen kanssa.

Vierailija
5/14 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska laihat eivät syödä tarpeeksi ja lihavat syödä liikaa.

Vierailija
6/14 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liho, ei lihoa. Lihoa on verbin perusmuoto, käyttämässäsi monikon kolmannen muodon kielteisessä muodossa oikea taivutus on liho.

Vierailija
7/14 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat ovat nirsoja, lihavat ahmatteja, eli kyse perinnöllisyydestä!

Vierailija
8/14 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liho, ei lihoa. Lihoa on verbin perusmuoto, käyttämässäsi monikon kolmannen muodon kielteisessä muodossa oikea taivutus on liho.

Suomen kielessä on kaksi samaa tarkoittavaa rinnakkaismuotoa, lihoa ja lihota. Lihon, lihot, lihoo, lihomme, lihotte, lihovat/ lihoan, lihoat, lihoaa, lihoamme, lihoatte, lihoavat.

Vierailija
9/14 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, olen koko ikäni laihduttanut ja kerran olen normaalipainoon päässyt, kun olin syömishäiriöinen enkä syönyt juuri mitään. Nykyisin syön normaalisti ja olen ylipainoinen, mutta terve ja liikun.

Ystävistäni kaikki ovat normaalipainoisia ja elävät hyvin erilaisia elämiä. Toiset syövät hyvin vähän, toiset syövät paljon eivätkä liiku ikinä ja toiset elävät terveellistä ja liikunnallista elämää.

Kehoja on niin erilaisia eikä kaikilla vain toimi asiat samalla tavalla. Pääasia kaikessa on se, että voi hyvin, jaksaa liikkua ja syö tiedostavasti.

Vierailija
10/14 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihana voin sanoa, että en vain pysty yömään niinpaljon kun pitäisi että lihoisin. Minulla on aina ollut liian hyvä nälän sietokyky ja syön vain kun on nälkä. Inhoan jatkuvaa mässäilyä ja toivoisin että olisi pilleri joka antaisi edes puolen päivän aterian tarpeen,ettei kokoajan tarvisi istua pöydällä,lautainen nenän alla.

3 vuoden urheilulla ja jatkuvalla syömisellä sain kasvtettua lihasmassaa että näyttäisin normaalipainoiselta,mutta kyllästyin ihmisten kateelliseen ja nenäkkääseen käytökseen muita kohtaan että lopetin ja olen nyt tikku taas.

Vierailija
11/14 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti laihat kiinnittävät huomiota siihen, mitä ja kuinka paljon syövät. Herkkuja kompensoivat liikunnalla, laksoilla, x h paastoamisella tai tyhjentämällä. Kas tämännäköiset:

https://www.instagram.com/p/BpAuPXSj5J_/?utm_source=ig_share_sheet&igsh…

Lihavat sen sijaan ovat syömiskäyttäytymiseltään täysi vastakohta eivätkä voisi vähempää välittää syömänsä ruoan määrästä.

Hyvin yksinkertaista siis. Jokainen, joka tämän kieltää, on vieraantunut todellisuudesta

Vierailija
12/14 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat laiduntaa ruokaa karjan tavoin, aina pitää miettiä ja etsiä ruokaa.

Vierailija
13/14 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kysymyksessä oli virheellinen väittämä. Kaikki lihavat ovat olleet joskus laihoja.

Vierailija
14/14 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laiha enkä missään nimessä halua lihoa! Minulle rasvainen turvonnut keho ei ole esteettinen näky enkä halua tahallaan sairastuttaa itseäni. 

Syön sen verran kun on nälkä, liikun normaalisti, en juo kaljaa enkä alkoholia. En mässää herkkuja koska ei tee mieli. Sokeri ällöttää suolainen menee silloin kun on sellainen mieli että olis kiva jotain napostella.

Ei ole tarvetta lääkitä mitään tukahdutettuja tarpeita tai kipuja mässäämällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi