Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petätkö aktiivisesti kumppaniasi?

Vierailija
18.10.2018 |

Jos olet vakavassa parisuhteessa niin petätkö kumppaniasi salaa aktiivisesti?

Petätkö aktiivisesti kumppaniasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mulla on suhde.

Vierailija
2/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserit pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pettää.

Vierailija
4/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä miksi olisin yhdessä ihmisen kanssa jota en rakasta. Ja seksiä en harrasta kuin sellaisen henkilön kanssa jota rakastan.

Parisuhteessa ja avioliitossa ei ole mitään järkeä jos puolisoa ei rakasta.

Vierailija
5/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla osa kolmiossa. Ja silti olin tietämättäni. En itse petä enkä ilmeisesti enää edes harrasta koskaan seksiä koska traumat jäi petetyksi tulemisesta.

Vierailija
6/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuserit pettää.

Kaikki Aasian viennin Sales Managerit. Lapsinaisvartaloa vainotaan.

Vierailija
7/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aktiivisesti, mutta hairahdun suutelemaan yhden miespuolisen kaverini kanssa aina, kun olemme kaksin ja sitten molemmilla on kamala morkkis ja vannotaan, ettei näin tapahdu uudestaan.

Vierailija
8/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt, olen sekstaillut kyllä muiden kanssa, mutta siinä ei ole ollut tunteita, niin en laske pettämiseksi

Vierailija
9/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeni on niin vakavassa tilassa, että siinä ei ole pettämistä. Pettäminen tarkoittaa mielestäni yhteisen sitoutumisen ja luottamuksen pettämistä. Parisuhde on sopimus joukosta eksklusiivisia yksinoikeuslupauksia toiselle. Siinä vaiheessa, kun nämä lupaukset alkavat yksi toisensa jälkeen murentua, loputkin menettävät merkityksensä. Jos ja kun puolisoni ei anna minulle ansaitsemaani kunnioitusta, arvostusta ja huomiota vaan kohtelee minua lähinnä riesana ja elämänsä pilanneena virhevalintana, eikä normaali rakentava kanssakäyminen enää tule kuuloonkaan, vaan ristiriidat ratkotaan (eli ei ratkota) huutamalla ja väkivallalla, niin mielestäni minulla ei ole enää moraalista estettä olla etsimättä lohtua, rakkautta, hyväksyntää, elämisen tunnetta ja aitoa vuorovaikutusta toisen ihmisen kanssa parisuhteen ulkopuolisista suhteista ja seikkailuista, vaikka juridinen avioliitto on yhä voimassa ja tullee vielä aikansa olemaankin ennen kuin kerään riittävästi rohkeutta ja saan mietittyä käytännön asiat, kuten lapset, omaisuuden jakaminen yms niin, ettei kukaan kärsi kohtuuttomasti enää lisää. 

Vierailija
10/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, maks kerran-kaksi kuukaudessa.

Vierailija
11/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettää jos mies tienaa liian vähän sanoo uusi tutkimus.

"Yliopistollinen tutkimus: Miehet pitävät vaimot uskollisina ansaitsemalla heitä paremmin – uskotonta vaimoa uhkaa kulutusmahdollisuuksien väheneminen"

https://www.hs.fi/talous/art-2000005866933.html

Vierailija
12/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS tiukkaa poslaria saan, ni sit ehkä

Vierailija
13/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai petän! Luuseri miehelläni on pikkuriikkinen penis, mutta paljon rahaa.

Vierailija
14/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vaimoani ja arvostan häntä sekä ihmisinä, puolisona, lapseni äitinä ja parhaana ystävänä.

Vierailija
15/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo petän. Ja aion pettää niin kauan kun mies pihtaa.

Vierailija
16/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai petän! Luuseri miehelläni on pikkuriikkinen penis, mutta paljon rahaa.

Vaikutat ihanalta naiselta, jolla sydän on täyttä kultaa.

Vierailija
17/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä petän.vaimon seksisirkustaustan vuoksi.

Vierailija
18/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minä enää. Tuli sekin tehtyä aikanaan. Olivathan nekin kokemuksia muiden joukossa. En ole niistä ylpeä, mutta sain jonkinlaisen käsityksen aidantakaisen ruohon väristä.

Vierailija
19/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pettää jos mies tienaa liian vähän sanoo uusi tutkimus.

"Yliopistollinen tutkimus: Miehet pitävät vaimot uskollisina ansaitsemalla heitä paremmin – uskotonta vaimoa uhkaa kulutusmahdollisuuksien väheneminen"

https://www.hs.fi/talous/art-2000005866933.html

Näin yrittäjämiehenä silmäni aukesivat juuri ja nyt ymmärrän monia selittämättömiä asioita. Kun bisnekset välillä menevät hyvin ja välillä tulee huonoja vuosia, niin olen ihmetellyt sitä epäonnea, että kaikki vaikeudet kasaantuvat samaan aikaan, kun vaimokin muuttuu huonoina aikoina hirviöksi. Jos tilillä on kuusinumeroinen summa, alkavat minun mielipiteet kiinnostaa ja seksi-intokin syttyy useammin kuin hääpäivänä ja uutenavuotena.