Voiko 13,5cm olla penisten keskikoko?
Mitä mieltä tuosta mitasta? Muutaman ketjun täällä nähnyt, että jotain 13-14cm penis olisi yleisin. Siis sehän on aika tappi jos ajattelee, että 10cm on pieni ja 20cm on iso. Paljon lähempänä pientä kuin isoa eikä 20cm ole jätti sekään.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä pituudella ole mitään väliä kunhan nyt sormea pitempi olis....paksuudella taas on väliä. Joku 3cm ympärysmitta on aika surullinen tapaus, 5+cm alkaa oleen jo herkkua...
Ympärysmitta on eri asia kuin halkaisija...
Ja 5 sentin -halkaisijalla- varustettu patukka on jo paksu.
Sitten vielä pitäisi saada tilasto p**lujen väljyydestä, niin nähdään kuinka huonosti elimet sopivat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinipojat ehkä miettii ja mittailee peniksiään. Siihen kokoon kun ei voi vaikuttaa niin kannattaa keskittyä ihan muihin asioihin 👍
Joo, ja jos elin on tulitikku, niin kannattaa keskittyä muuhun kuin naisten jahtaamiseen.👍
Ja jos on riipparit ja/tai lihaverhot, voi haudata haaveet miehen saamisesta.
Mitäs kananpoika piipittää? Mikä sulla nyt siellä taas riippuu?
Ai kylmyydestäkö se johtuu että suomalaismiehillä on niin pienet levossa :D? hehheh..kundeillä mitä mä oon tavannut niin kahdella on ollut sopiva erektiossa, mutta aivan siis kotilot levossa. Varmaan siks ettei p*ppeli jäädy talvella :D..hahaa.
Siitä tulitikustakin lentää mälli hyvin. Siinä vaiheessa ei ole mitään väliä tuleeko nainen vai ei. Siis irtisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinipojat ehkä miettii ja mittailee peniksiään. Siihen kokoon kun ei voi vaikuttaa niin kannattaa keskittyä ihan muihin asioihin 👍
Joo, ja jos elin on tulitikku, niin kannattaa keskittyä muuhun kuin naisten jahtaamiseen.👍
Mitäs kananpoika piipittää? Mikä sulla nyt siellä taas riippuu?
Kunhan koitin vertailla kumpi roikkuu alempana, mun kassit vain sun lihaverhot.
Tuolta löytyy pätevää tietoa mitoista. https://calcsd.netlify.com/full
Ei tartte arvata. Sinne voi syöttää omatkin mitat ja laskea tilavuutta. Se kummin määrittelee kalun koon, eikä pelkkä pituus tai pelkkä ympärysmitta.
Isolla kalulla takalauta tulee vastaan, se on varma. Oma kaluni ylettyy himpun yli oman navan. Sopivassa kulmassa kun työntyy naiseen, niin ihan varmasti tulee pohja vastaan . Siksi seksin harrastamisen edellytys on vaimolla se, että suoli on toiminut ja alapäässä on tilaa minne mennä. Keskiverto kalun tilavuus on 158ml, itsellä 340ml, eli limpparipullon verran. Kyllä sellaisen painaminen pilluun ja siellä soutaminen jossain tuntuu. Ihan varmasti joutuu varomaan, eikä voi kaikissa asennoissa naida, kun ei kaikissa kulmissa.
Vierailija kirjoitti:
Ai kylmyydestäkö se johtuu että suomalaismiehillä on niin pienet levossa :D? hehheh..kundeillä mitä mä oon tavannut niin kahdella on ollut sopiva erektiossa, mutta aivan siis kotilot levossa. Varmaan siks ettei p*ppeli jäädy talvella :D..hahaa.
Siis, öh. Kai ymmärrät, että lämpö vaikuttaa kokonaisuudessaan peniksen toimintaan? Siis sen kasvuun iän mukana, paksuuteen, pituuteen, jne?
Et ilmeisesti kanna vehjettä, jos tämä tuli sinulle yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2012100416158331_lz.shtml
Penisten keskimääräiset koot maittain.
Tuossa on kärjessä kyllä sellaisia maita että pistää miettimään että olisikohan nyt kuitenkin se lista oikeasti niistä epärehellisimmistä maista.
Nuo latinot olivat kyllä aika pienikokoisia kun joskus punttiksen pukkarissa niitä tuli vastaan kun jenkeissä asuin. Pienikokoisia kun ovat muutenkin. Ihmeellistä että siinä sitten kuitenkin on ekuador kakkosena.
Voi herra isä, kuolisin nauruun kun joku 13cm pikkupippeli tulisi vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Grower, not a shower.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sinusta, mutta kesällä mittaamani peniksen erektiopituus päältä mitattuna oli 16,2 senttiä. Mittasin ihan sinua varten äsken uudelleen, kun nyt sattui seisomaan. Mitta nyt oli vain 15,4 senttiä.
Ja ympärysmitta on silminnähden pienempi. Eli joo, kyllä se lämpö vaikuttaa.
Toi 13cm on suurimmalla osalla suomalaismiehistä. Lehmät tällä vertaa kaikkea siihen 25cm dildoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Eikös nainen saanutkaan miestä aina kun /jos haluaa? Sitähän täällä on rummutettu ainakin viimeisen vuoden ajan, onkos pojat taas valehdelleet?
Noihin mittauksiin vaikuttaa ainakin suoruus tai kaarevuus. Kaareva penis on mittauksessa lyhyempi, vaikka kudosta olisi yhtä paljon. Peyronien tauti koskettaa 1-23% miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Joltain on nyt jäänyt peruskoulun biologia käymättä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sinusta, mutta kesällä mittaamani peniksen erektiopituus päältä mitattuna oli 16,2 senttiä. Mittasin ihan sinua varten äsken uudelleen, kun nyt sattui seisomaan. Mitta nyt oli vain 15,4 senttiä.
Ja ympärysmitta on silminnähden pienempi. Eli joo, kyllä se lämpö vaikuttaa.
Ulkonako sä sitä heppäsi mittailet? Mene nyt hyvä mies sisälle siitä, kohta tulee valkotakkiset noutamaan!
Sitä voi olla vaikea uskoa siksi, että pienehköllä peniksellä varustetut miehet harrastavat seksiä harvempien naisten kanssa kuin paremmin varustetut, joten noita pieniä ei juuri kukaan koskaan näe. Ja joka pääsee näkemään voi hyvin olla viimeinen näkijä, koska miehen itsetunto romuttuu siinä silmänräpäyksessä, kun hän lukee daamin ajatukset.
Joko täällä ollaan valmiita keskustelemaan pillun koosta?