Millainen aamu sinulla on tänään?
Itsellä rauhallinen. Katson aamutv:tä, juon kahvia ja seuraan päivän valkenemista.
Kommentit (53)
Minä heräsin jo puolilta öin, kävin saamassa hyvää seksiä, aamupala, sitten parin tunnin 'päikkärit' ja töihin. Nyt kahvitauolla.
Vähän masentaa. Olen työttömänä ja elämä kyllästyttää. Vapaahetoistöihin en voi mennä joka päivä ja olo tuntuu koko ajan saamattomalta. Yritän pitää rytmiä yllä elämässä kuitenkin.
Heräsin Pipsa Possuun klo 9. Lapset katsoivat Netflixiä. Koulusta loma. Aamukahvin kera luettu päivän lehti, siivottu keittiön pöytä ja pöydän alusta kynistä ja papereista lasten piirtelyhetkien jäljiltä, lehtipinot laitettu kierrätykseen ja eteinen imuroitu hiekasta. Nyt suunnittelemme mitä tehdään tänään. Käytännössä neuvottelua nuorimmaisen kanssa, joka haluaisi olla päivät pitkät kotona tai kotipihalla.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ihan jees, esikoinen nukahti vihdoin kun on valvonut aamuyöstä asti, toki vauva heräsi niin itse en päässyt nukkumaan mutta tärkeintä että lapsi nukkuu edes vähän. Vähän jännittää onko lapsi miten kipeä kun herää vai oliko muuten vaan huono yö.
Amupalaa kaikessa hiljaisuudessa, vauva leikkii innoissaan isoveljen pehmolelulla kun veli ei kerrankin ole kiskomassa kaikkea vauvan ulottumattomiin.
Jee, esikoinen heräsi eikä ole ollenkaan kipeä, oli varmaan vaan nähnyt painajaisia 🤗 hyvä aamu👍
Vierailija kirjoitti:
Töissä silmät sirrissä..järkyttynyt eilisillan tapahtumista..taloyhtiön pihalla oli ambulansseja kaksi, kaksi poliisiautoa ja 2 paloautoa..joku mies yritti kai hypätä alas katolta? Kiva kun muut joutuvat traumatisoitumaan, jos jlla kulla viiraa päässä. Henkilö vaaransi liikenteen (katu suljettiin, kymmeniä ihmisiä ulkona katsomassa mitä tapahtuu ja koska henkilö päättää hypätä alas).
Niin, ettäs kehtasikin pilata sinun päiväsi. Se hänellä olikin varmasti tarkoituksenaan.
(ps.toivon että kyseinen henkilö sai apua)
Toivun vielä flunssasta, yö meni yskien. Sairaslomaa oli vielä eilinen, nyt alkoi syysloma. Flunssa kestänyt pian 2 viikkoa, onneksi ei ole enää kuumetta...
Olen juonut kahvia ja teetä, syönyt aamupalaa ja pessyt yhden koneellisen miehen työvaatteita. Ottanut levon kannalta vaikka tämä sohvalla makaaminen alkaa jo käymään hermoilleni.
Tänään ajattelin käydä kirpparilla ja hakemasaa noutoruokaa. Muuta en puolikuntoisena jaksa.
Ehkä huomenna tai viikonloppuna jaksan jo imuroida, haravoida pihan lehdet ja pestä ainakin osan ikkunoista.
Viimeiset pari viikkoa on kulunut sohvalla HBO: n parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes, makaan sängyssä vällyjen alla ja katson Huomenta Suomea. Söin äsken puuroa ja odotan miehen heräävän, jotta saa kahvia. Tosin taidan vielä torkahtaa. Syysloma ❤ ja ihan aikuisia ollaan.
Mikset saa kahvia ennen miehen heräämistä?
Itse mä sen itseasiassa äsken keitin, kun en sitten jaksanut nousta ylös silloin kun mies keitti. Ja mies otti nuorimman lapsen ja lähti anopille, joten jäin teinitytön kanssa kotiin. Poika, 18v on tyttöystävänsä kanssa reissussa. Joten tästä taisi tulla siivouspäivä.
P a s k a aamu kuten kaikki aamut kun pitää turhalle kurssille mennä. Neljä takana ja liian monta edessä.
Ihan mahtava aamu. Tasavuotissynnttärit, siksi vapaapäivä. Mahtava brunssi takana ja nyt pienet päikkärit, että illalla taas jaksaa.
Kiva. Oon mun lapsen luona käymässä. <3
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtava aamu. Tasavuotissynnttärit, siksi vapaapäivä. Mahtava brunssi takana ja nyt pienet päikkärit, että illalla taas jaksaa.
Onnea! Mulla on tuo edessä toukokuussa.
Lähdin Andalucian aurinkoon ja nyt täällä sataa kaatamalla, siellä tietysti paistaa?