Lasten isä ei kokkaa syötävää lapsille
Lapset asuvat isällään (ei Suomessa) ja kyselin että mitä ovat syöneet, niin vastasivat että leipää. Sitten kun kyselin lisää, että miten vaan leipää, niin vastasivat että kaikki mitä ovat syöneet tänään on:
2 leipää hillolla
1 leipä nutellalla
2 leipää salaatilla ja salamilla
muroja.
Muttä eihän tuo ole tarpeeksi mitenkään, kun koulussakaan ei ole ruokailua!
Ja he ovat jo 11 ja 13.
Ilmoitanko ko. maan lasten suojeluun vai mitä?
Vai haenko lapset vaan pois sieltä?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Asuvatko Hollannissa? Ihan normaalia.
Mutta eihän tuossa ole esim. proteiinia melkein ollenkaan tai ravintoaineita, vaan tyhjää hiilaria vaan. Ja onko 5 leivässä energiaakaan tarpeeksi???
Itse menit tekemään lapsia tuollaisen uusavuttoman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse menit tekemään lapsia tuollaisen uusavuttoman miehen kanssa.
Tehty mikä tehty, se on historiaa, mutta kysymys on siitä mitä tehdä nyt.
Juttelisin isän kanssa ensin puhelimitse asiasta. Tuliko tällainen vaihtoehto mieleen?
Kauan lapset ovat isällään? Kyllähän tuollaisella ruokavaliolla pari päivää menee, mutta pidempään ei ole terveellistä.
Mun isä teki aina tollasta ruokaa. Olen yhä hengissä. Ei ne lapset siihen kuole, osaavat itse valittaa jos ovat nälissään.
Vierailija kirjoitti:
Juttelisin isän kanssa ensin puhelimitse asiasta. Tuliko tällainen vaihtoehto mieleen?
Kauan lapset ovat isällään? Kyllähän tuollaisella ruokavaliolla pari päivää menee, mutta pidempään ei ole terveellistä.
Lap-set a-su-vat i-säl-lään.
Kaikki menee ihan evoluutio-opin mukaisesti, eli oikein: mies hankkii ruoan ja vaimo tekee RUOAN!
Saisitko heidät luoksesi asumaan?
Vierailija kirjoitti:
Keidät?
Ai miten niin keidät? Kardashianit ja Kiinan keisarin. Heistähän tässä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keidät?
Minä en kirjoittanut tätä kommenttia. Mutta kyllä, yritän saada heidät nyt luokseni kun tiedän minkälaista heillä isänsä luona on. Isänsä kyllä varmaan vastustaa (ihan omista syistään), mutta pitää katsoa miten muutto onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keidät?
Minä en kirjoittanut tätä kommenttia. Mutta kyllä, yritän saada heidät nyt luokseni kun tiedän minkälaista heillä isänsä luona on. Isänsä kyllä varmaan vastustaa (ihan omista syistään), mutta pitää katsoa miten muutto onnistuisi.
Ai muutto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keidät?
Ai muutto?
Niin? Lasten muutto luokseni.
Minä teen spaghttettia ja ruskiaa soossia kolome kertaa viikossa.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän tuossa ole esim. proteiinia melkein ollenkaan tai ravintoaineita, vaan tyhjää hiilaria vaan. Ja onko 5 leivässä energiaakaan tarpeeksi???
Nyt ne lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Minä teen spaghttettia ja ruskiaa soossia kolome kertaa viikossa.
Ap.
En. Enkä kirjoita viestini päätteeksi ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne lääkkeet
Häh mitkä lääkkeet?
miksei tarjolla ole makaronilaatikkoa?