Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tultiin kotiin - seinäkello oli kadonnut

Vierailija
17.10.2018 |

Joo, siis tultiin kotiin kaupasta ja huomattiin, että meidän yhdestä huoneesta oli kadonnut kello. Kyseessä siis ihan halpiskello, ehkä jonkun kolme euroa maksoi uutena ilman paristoja. Seinällä oli reilun parin metrin korkeudessa, lähellä ei mitään hyllyjä yms. että kissat olisivat sinne päässeet. On käännetty koko asunto ympäri, paljoa tavaraa meillä ei edes ole. Mistä ihmeestä voi olla kysymys?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kämpästä katosi myös esineitä. Edellinen, häädetty, asukas oli pitänyt yhden avaimen, josta kukaan ei tiennyt mitään. Kävi tekemässä kiusaa, kun kukaan ei ollut kotona. Jäi kiinni, kun vuokraisäntä asensi kamerat kuvaamaan ovia.

Vierailija
2/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole edellisiä asukkaita. Talo on ihan uusi, ollaan ensimmäiset. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on avaimet siis

Vierailija
4/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä on tänään viety keittiövaaka, sellainen kympin hintainen ja aika pieni. Aamulla se oli tiskialtaan vieressä, illalla kadonnut. meillä ei ole kissoja tai koiria.

Vierailija
5/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kämpästä katosi myös esineitä. Edellinen, häädetty, asukas oli pitänyt yhden avaimen, josta kukaan ei tiennyt mitään. Kävi tekemässä kiusaa, kun kukaan ei ollut kotona. Jäi kiinni, kun vuokraisäntä asensi kamerat kuvaamaan ovia.

Minulla oli sama juttu, vuokranantaja oli vaihtanut avaimet ennen muuttoani, joten entinen vuokralainen yritti turhaan sisälle keskellä yötä. Oli kyllä aika kamala herätä siihen, kun ovea yritettiin avata mahdollisimman hiljaa.

Vierailija
6/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Onko kellään muistikuvaa milloin kello on varmuudella viimeksi ollut seinällä? Ei ratkaise mysteeriä tämä, mutta ehkä kello on jo kadonnut jonkin aikaa sitten (esim. useampi päivä sitten) ja nyt vasta huomasitte sen olevan poissa?

Vierailija
7/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, nuo teidän entinen vuokralainen- jutut on kyllä kamalampia kuin nää mun pelot jostain kotimöröstä. Ap

Vierailija
8/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suht häiritsevä ajatus, että kämpässäni saattaisi tietämättäni käydä joku silläaikaa kun olen poissa.

Vierailija
9/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Onko kellään muistikuvaa milloin kello on varmuudella viimeksi ollut seinällä? Ei ratkaise mysteeriä tämä, mutta ehkä kello on jo kadonnut jonkin aikaa sitten (esim. useampi päivä sitten) ja nyt vasta huomasitte sen olevan poissa?

Huomattiin vasta nyt, on tietenkin mahdollista, että on jo aiemmin kadonnut. Puoliso väittää tällä viikolla sen nähneensä. Ap

Vierailija
10/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sama juttu, vuokranantaja oli vaihtanut avaimet ennen muuttoani, joten entinen vuokralainen yritti turhaan sisälle keskellä yötä. Oli kyllä aika kamala herätä siihen, kun ovea yritettiin avata mahdollisimman hiljaa.

Minun ensiasunnon edellinen, ulos heitetty asukas (puli) yritti vaikka kuinka monesti sisään - siihen oven rynkytykseen ja avaimien rapinaan alkoi jopa tottumaan.

Vierailija
11/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita turvalukot

Vierailija
12/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen se kamala hiiviskelijä, joka jätti aina asuntoon kahvipaketin merkiksi, että oli käynyt nuuskimassa. Mutta joo, luonnollisin selitys on yleensä se todennäköisin, eli oletteko varma että kello oli seinällä kun lähditte? Jos se on häipynyt jo aiemmin?

Vierailija
13/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hyvä kun ei sentään ollut mikään antiikkinen, arvokello...

Vierailija
14/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja älä anna vara-avaimia kellekään, vaikka taivuteltaisiin millä selityksellä. Suomessa riittää kateellisia pershäiriöisiä, ja kuleskeluilla on pitkät perinteet.

Vierailija
15/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen se kamala hiiviskelijä, joka jätti aina asuntoon kahvipaketin merkiksi, että oli käynyt nuuskimassa. Mutta joo, luonnollisin selitys on yleensä se todennäköisin, eli oletteko varma että kello oli seinällä kun lähditte? Jos se on häipynyt jo aiemmin?

Eihän se muuta sitä asiaa että kello on hävinnyt, oli sen katoamisajankohta tänään tai jonain muuna päivänä.

Vierailija
16/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mihin se olisi voinut häipyä, se meitä vaivaa.. Ollaan kahden aikuisen talous, vähän tavaraa ja kello oli korkealla. Olen joskus kävellyt unissani. Olisinkohan voinut unissani sen napata seinältä 🤔

Vierailija
17/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on murto, niin ei todellakaan voi kun ihmetellä joidenkin murtautujien logiikkaa. Että mitä ihmeen järkeä murtautujalla on kuluttaa aikaa ja synnyttää itselleen iso kiinnijäämisriski, jos asunnosta ei ota edes mitään arvokasta mukaansa? Jos murtautuja totetaa, että eihän täällä mitään arvokasta ole, niin luulisi silloin jättävän asunnon mahdollisimman ennalleen, ettei asukkaat pääsisi jäljille, että asunnossa on käyty luvatta. Sillä kaikenlainen jäljille pääsy kasvattaa aina kiinnijäämisriskiä. Siis siinäkin tapauksessa, ettei murtautuja palaa enää siihen samaan asuntoon, vaan menee jonnekkin muualle. Johtuen siitä, että tietoisuus alkaa ihmisten keskuudessa leviämään.

Vierailija
18/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, hyvä kun ei sentään ollut mikään antiikkinen, arvokello...

No enpä tiedä. Vaikka joku kävisi minun kotonani varastamassa maalarinteippiä ja siivoaisi samalla keittiön ja veisi roskat, niin aika häiritsevää olisi ajatella että joku on siellä käynyt.

Vierailija
19/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että aloittajan kello olisi vain ottanut ja lähtenyt ;)

Vierailija
20/36 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies heitti roskiin kun vihasi sitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän