Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos minä saisin yksin päättää, ei Suomi ostaisi MITÄÄN hävittäjää ulkomailta Hornettien korvaajaksi, vaan rakentaisi sellaisen itse!

Vierailija
17.10.2018 |

Minä rakennuttaisin Suomeen ihan oman puolustusvälineteollisuuden, jolloin Suomi saisi rakentaa seuraavan sukupolven hävittäjänsä ihan itse. Kyllähän se investointeja vaatisi, mutta se olisi pitkällä tähtäimellä Suomelle kaikkein paras ratkaisu. Koska kyse olisi kotimaisesta teollisuudesta, se loisi työpaikkoja ja toisi verotuloja Suomeen. Myös hävittäjän varaosatuotanto olisi taattua, toimitukset nopeita ja varaosia aina helposti saatavilla. Oman hävittäjän rakentamalla Suomi saisi myös Suomen oloihin kaikkein parhaiten soveltuvan hävittäjän.

Tässä maassa on kuulkaa tuhansittain tai jopa kymmenin tuhansittain erittäin pätevää porukkaa kortistossa, jolla olisi osaamista tuollaiseen hankkeeseen. Oman hävittäjän rakentamalla Suomi saisi sellaisen hävittäjän, joka pudottaisi F35:sia ja venäläisiä hävittäjiä taivaalta kuin kärpäsiä tosipaikan tullen. F35 olisi täysi lelu verrattuna siihen, millaisen hävittäjän Suomi kykenisi halutessaan kehittämään. Kerran kun Ruotsi on pienenä maana onnistunut tekemään oman hävittäjän, niin sama onnistuisi ihan taatusti myös Suomelta.

Jos joku epäilee Suomen kykyjä, niin tiedoksi, että Suomi kehitti jo kylmän sodan aikana niin kehittyneitä syvänmeren sukelluslaitteita, että CIA Yhdysvalloista puuttui toimintaan ja antoi vakavat varoitukset sille suomalaiselle yritykselle!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla