Olet mitä syöt - ohjelma
Katsotteko ohjelmaa nyt avalta, uusi kausi. Esko Eerikäisen syömiset "tarkkailussa". Itse aloin mielenkiinnosta katsomaan, vähän ärsyttää nuo kaikki valmisruokien haukkumiset, esim. nuo saarioisten laatikotkin haukkui tuo nainen.
Kommentit (95)
Eikös tämä symppis Esko saanut tuomion kun uhkasi tehdä Anne-Mari Bergistä lihapullia?! Ne ei olis ollut einestä..
Vierailija kirjoitti:
Esko on tinderissä
Kumpaan suuntaan vetäsit?
Nyt tajuan miksi olen ikisinkku, koska olen hoikka. Kaikilla noilla lihavilla naisilla on näissä ohjelmissa AINA mies.
Hyvinhän tuo Reettakin homman hoiti Pipan avustuksella. Ei muuta kuin tsemiä jatkoon! :)
JättiP tähän ohjelmaan, olisi viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tajuan miksi olen ikisinkku, koska olen hoikka. Kaikilla noilla lihavilla naisilla on näissä ohjelmissa AINA mies.
Kelpuuttaisitko sinä noita heidän miehiään?!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan vika hoikkuudessa vai luonteessa..
Aion järsiä illalla savustettua hirvenlihaa ja tehdä Trangialla pari sitruunamaustettua ravunpyrstöä parvekkeella!
Vierailija kirjoitti:
Isot lapset eivät koskaan ole syöneet marjoja!?! 5-vuotias ei edes tunnista mansikkaa 😳
Oltiin koko perhe todella kummissaan, että mitä ihmettä eikö noi lapset ole koskaan marjoja syöneet?! Marjat pitäisi kuulua jokapäiväiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Isot lapset eivät koskaan ole syöneet marjoja!?! 5-vuotias ei edes tunnista mansikkaa 😳
Ja sitten tarjotaan karhunvatukkaa, pahaa kuin mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin koko perhe todella kummissaan, että mitä ihmettä eikö noi lapset ole koskaan marjoja syöneet?! Marjat pitäisi kuulua jokapäiväiseen elämään.
Eihän se lasten vika ole.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kuolla nauruun siinä tanssikohdassa. Voi luoja kuinka typerän näköistä toimintaa.
Niin... osaa ihmisistä jopa hävettää tanssia. Se on kuitenkin aivan turhaa.
Kova kuntokuuri liikkumattomallle ihmiselle t u n t i kävelyä päivässä ja tramppahyppely päälle. Hoikalle ja normaalipainoiselle tuo on ok liikuntamäärä, mutta ylipainoisella voi olla nivelet koetuksella.
Pitäis tehdä seuranta jakso. "Missä he ovat nyt". Tosin Esko nyt on esillä koko ajan, mut näistä muista. Moni on kuin lapsia, jotka odottaa jatkuvaa ohjausta ja kädestäpitoa.
Ei oo ihan yhtä paha kuin brittiläinen vastineensa. Mua niin nauratti katsoa sitä, kun se nainen joissain jaksoissa itse näytti sairaalta ja mitään lihaa ei ois tietenkään koskaan pitänyt syödä. Kala ainoa sallittu, ehkä rasvatonta kanaa joskus. Se oli ihan kamala. Suomen versiossa onneksi näytti järkevältä uusi ruokavalio, briteillä taas lähdettiin kylmiltään melkein itulinjalle.
Onkohan Esko joskus vetänyt steroideja ja sen takia kroppa mennyt sekaisin? Niin käy melkein kaikille steroidien käyttäjille jossain kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kova kuntokuuri liikkumattomallle ihmiselle t u n t i kävelyä päivässä ja tramppahyppely päälle. Hoikalle ja normaalipainoiselle tuo on ok liikuntamäärä, mutta ylipainoisella voi olla nivelet koetuksella.
Minustakin tuo tunti oli liikaa, perheellinenkin. Niinhän sillä jalat kipeyty. Puolella tunnilla tai 45min aloituksella trampan lisäksi olisi ollut sopiva. Tai sitten se uinti. Määräähän olisi voinut lisätä viikkojen kuluessa kun pääsee vauhtiin.
Esko ei ollut ainakaan Hunks-aikoinaan symppis, aika olevinaan. Voi toki nykyään olla kivempi.