Onko yleistäkin, että tavisnaiset lähettelee julkkiksille yksäreitä suhteen toivossa?
https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta/b33a1fd8-8350-4362-a4d7-8fdab8…
Tässä kerrotaan että ko. näyttelijä päätyi suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka oli fani ja otti yhteyttä. Samoin esim. Sami Kapanen on vastaavalla tavalla päätynyt suhteeseen. Ootteko itse mammat ottaneet yhteyttä julkkiksiin? Jotenkin en ymmärrä enkä arvosta tommosia naikkosia. Ketkä muut julkkismiehet seukkaa tommosen pommittajan kanssa?
Kommentit (51)
No jos noin sattuu käymään, niin eikö siinä ole jotain syvempää yhteyttä taustalla? Miksi kutsut naista "naikkoseksi"? Alentavasti sanottu, hyi hyi. Etkö usko rakkauteen?
Nainen ei saa mielestäsi tehdä aloitetta. Kaikki eivät kuitenkaan ajattele niin.
Siinäkös se julkkiksen kelpaa valikoida parhaan näköinen tavisfani, kun on oikein valikoimaksi asti. Rumimmat toki heitetään heti roskikseen.
Annas kun arvaan. Aloittaja on ns. ylemmän tason nainen, instabeibe-kaunotar. Kaikki naiset eivät ole yhtä suosittuja, vaan joutuvat ottamaan ohjat omiin käsiin.
Aloittaja on mies, tietty.
Olen laittanut viestin, ruvettiin kirjoittelemaan, kyllä siitä tuli tietynlainen suhde.
Miksi ajattelet, että olisin ollut onnenonkija? Mies ei ollut rikas tjmsp. Ihastuin vain ja laitoin viestin. Yhtään en kadu. Siinä on ihminen, jolle voin kertoa ihan kaikki. Kai me sitten ollaan niin kuin ystäviä. Muun muassa.
Ei mitään avioliittoa, seurustelua tms.
No en kyllä ikinä kehtaisi, eikä kyllä kiinnostakaan tuollaiset.
En jaksa katsoa videota, voitko tiivistää mitä siinä sanotaan?
Tavisnainen? Mitä se tarkoittaa? Suomessa kaikki on taviksia, myös ns. julkkikset.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on mies, tietty.
Olen laittanut viestin, ruvettiin kirjoittelemaan, kyllä siitä tuli tietynlainen suhde.
Miksi ajattelet, että olisin ollut onnenonkija? Mies ei ollut rikas tjmsp. Ihastuin vain ja laitoin viestin. Yhtään en kadu. Siinä on ihminen, jolle voin kertoa ihan kaikki. Kai me sitten ollaan niin kuin ystäviä. Muun muassa.
Ei mitään avioliittoa, seurustelua tms.
Samanlainen kokemus. Miten kävi Oletteko enää ystäviä?
Sami Kapasen vaimo vaikuttaa olevan vahvatahtoinen ja määrätietoinen tavis, joka halusi ja sai Sami Kapasen. Sami taas vaikuttaa tossun alla viihtyvältä. Mikäs siinä, itellä ei munaa moiseen olisi, voin tunnustaa. Olen nainen.
No onhan tuo tosi yleistä. Toki naiset tekevät sen niin ettei vaikuta itsensä tarjoamiselta. Esim. Moi jos tulet keikalle Seinäjoelle niin voin näyttää sinulle kaupunkia :D .... Olin hetken tósi pienen bändin rumpali ja oli joka kaupunkiin monta mahdollista naista.
Olen ollut ihastunut yhteen julkkikseen, mutta juuri tuon kaltaisesta ajatusmallista johtuen aloin menettää ihastumisen tunteen häntä kohtaan.
En ole mies enkä muutenkaan erikoinen, tavis mammuli. Ihmettelen vain, minusta tuollainen on vähän sinne 10-vuotiaan fanitytön tasolle jäämistä. Miksi se aloite pitää tehdä just jonkun kuuluisan suuntaan, miksei kenen tahansa muun? Ehkä jotenkin pakkomielteinen tunne tulee myös noista. Olikos S. Aallon Meri-rakas myös tämmöinen viestittelijä?
ap
Ottaako päähän, ettei julkkisinstabeibet ole lämmenneet kikkelikuvillesi, mutta jotkut naiset ovat saaneet menestyvän julkkismiehen suhteeseen tekemällä itse aloitteen?
En kyllä yhtään ymmärrä ns. julkkiksia jotka roikkuvat fb:ssa, tinderissa ynnä muissa somepaikoissa. Varsinkaan tinderia en ymmärrä alkuunkaan. Miksi joku teeveestä tuttu on tinderissa? Luulisi olevan ns. hankalaa...
Kaveri on yhden aika suositun bändin laulaja.
Sanotaanko että naisseuraa kaverilla riittää, eikä vain groupieita. Itseään on tarjonneet seuraksi tohtoritkin, vaikkei heppu ihan rehellisesti sanottuna ole mikään älykkö (ei pahalla, ihan hyvä tyyppi kuitenkin) :D
Vierailija kirjoitti:
Ottaako päähän, ettei julkkisinstabeibet ole lämmenneet kikkelikuvillesi, mutta jotkut naiset ovat saaneet menestyvän julkkismiehen suhteeseen tekemällä itse aloitteen?
Miksi tuollainen ottaisi ketään päähän? Se on kyllä totta että eivät naiset aloitteita muille miehille teekään kuin julkkiksille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä ketjussa kirjoitetaan siihen sävyyn että miehen statuksella olisi merkitystä?
Eivät naiset kiinnostu statuksesta, vain sielunkumppanuus ratkaisee.
Kyllähän noita onnenonkijoita riittää, en kyllä ymmärrä miksi kukaan haluaisi sellaisen kanssa suhteeseen.