Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttiiko joku oikeasti työstä?

Vierailija
17.10.2018 |

Kerro.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on lukenut kirjan Revolutionary Road, niin minulle on tapahtunut vähän sama kuin miespäähenkilölle 🙄 Työ on kiinnostavaa ja saan siitä positiivista palautetta ja rahaa, so not?

Vierailija
22/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Voin katsella jonkun työntekoa ja nauttia, kun itse ei tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tykkään tehdä töitä. Olen ollut yrittäjänä kymmenen vuotta ja tämä työ on minulle lähinnä mukava harrastus, josta tulee rahaa ihan mukavasti. Menen joka päivä hymyillen töihin ja teen hyräillen työpäivän. Tämä työ on täysin minun juttuni ja asiakkaani ovat enemmänkin ystäviäni kuin asiakkaita.

Vierailija
24/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yläkoulun erityisluokanopettaja eli kaikkien mielestä maailman kamalimmassa työssä. Ehei, tää on mahtavaa. Teinit on mahtavia ja nämä siipirikot sitä palkitsevampia. On ihanaa tutustua nuoriin niiden läväreiden ja meikkien ja nyrpeiden ilmeiden takaa. Ne on ihmisiä, joilla on tunteet, ajatukset ja paljon hyvää tahtoa, unelmiakin elämään. On mahtavaa, kun on aikaa tavallista opea enemmän istua alas, kuunnella nuorta ja välillä vähän vääntääkin hyvässä hengessä, joskus hiukan kiukulla.

Vierailija
25/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän työstäni ja nautin asioista joita saan hankittua ansiotulollani, mitta en nauti työstäni.

Vierailija
26/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ tekee vapaaksi!

Vierailija
27/33 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään todella paljon. Pidän ongelmien ratkaisemisesta. Lisäksi voin tehdä töitä kotona puolet työajastani. Ihan täydellinen tilanne. 

Vierailija
28/33 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ pitää valita sen mukaan mikä itseä todella kiinnostaa, ei rahan takia (poikkeuksena ne "en muuta saanut"). Vaikka olisi hyvä palkka mutta työ p*skaa niin ei sitä vuosikausia jaksa.

Vierailija
29/33 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta ainoastaan haluaisin liukuvan työajan. Alallani se on yleistä ja mahdollista, mutta mulla on pomo, joka on perustanut firman 80-luvulla ja jossain asioissa tosi vanhanaikainen. Kaikkien on hyvä olla töissä samaan aikaan. Ei hän edes kyylää ja on paljon pois, mutta hänen mielestään vain kaikkien pitää olla paikalla samaan aikaan. Työni on muutoin itsenäistä ja palkka ei ole huippua, mutta kuitenkin ok.

Vierailija
30/33 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Viimeksikin oli tosi kiva työpäivä, kun hoitovapaalta keikkailen töissä.

Vierailija
31/33 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan oikein hyvin suurimman osan ajasta. Ei ole edes mikään statuksellisesti ja palkan puolesta hieno työpaikka. Työkavereihin suhtaudun neutraalisti eli ovat perusmukavia, mutta en ole enempää kaveri kenenkään kanssa.

Puhelinpalvelua teen.

Työskentelen 30h/vko ja se on yksi mun ”salaisuus” tasapainoiseen elämään ja viihtymiseen elämässäni. Jos teen välillä enemmän tunteja, niin silloin ei enää maistu.

Vierailija
32/33 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin nauttia, jos työpäivä olisi nykyistä lyhempi. Eli vaikka 6-tuntinen. Nykyinen 8 tunnin työpäivä on liian pitkä, jonka vuoksi vapaa-aikaa jää liian vähän ja työ on sen vuoksi pois jostain muusta.

Suomessa pitäisi olla 6-tuntiset työpäivät nykyisellä 8 tunnin palkalla, niin sitten alettaisiin päästä palkan osalta suhteessa työaikaan muiden länsimaiden tasolle.

Mitäpä jos keskittyisit siihen omaan elämääsi ja sen mielekkääksi tekemiseen, etkä latelisi katkeran käryisia ajatuksiasi faktoina.

Vierailija
33/33 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan juu, mutta on päiviä, että ottaa päähän muiden naamat. Itse työstä pidän, mutta viikosta suurin osa menee täällä..onneksi on hiljaisiakin hetkiä. Mutta kaikki täällä on naimisissa tai lähentelee keski-ikää. Itse olen 32-vuotias sinkku, joka toivoo deittejä ja actonia elämäänsä. Siisti toimistotyö, mutta ihmiset on mitä on..koko ajan sairaspoissaoloja yms. lapsien ja kroonisten sairausten takia (migreeniin ja äänenmenon takia). Heittää hiukan ihmietyttämään pitäisikö itsekin olla pois koska hartiat vähän jomottaa. :D Vinkua asiasta pomolle, tuskin onnistuu. 

Muuten täällä on kaikki hyvin..etenemismahdollisuuksia ei juuri ole, ehkä vastuun saamista enemmän saattaa olla jossain vaiheessa. 

Varsinkin tähän pimeimpään aikaan tämä ei ole kauhean kivaa. Arjen pyörittäminen yksin ja laskujen maksaminen  yksin..sitä silti äitikin teki yksinhuoltajaäitinä kun olin pieni. Enkä valita, kiva että pärjään ilman miekkosta, vaikka vientiä olisi..mutta en ainakaan halua ketä vaan...kemiat merkkaavat ja kiinnostava ihminen. Sekä rehellisyys, mikä on nykyaikana harvinaista valuuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä