Ehdotin kaverille lottoriviä, se voitti sillä suuren summan mutta
Mitä tekisitte itse tässä tilanteessa?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap miten kaveri on perustellut tekoaan?
Mitä tekoa? Pelannut lottoa ja voittanut, miten tätä pitäisi kenellekään perustella mitenkään?
Olen minäkin ehdotellut numeroita ties kelle ja sama minulle on ehdoteltu, eikä kukaan tämän jälkeen ole kysellyt miten kävi lototessa.
Mites sitten tämä, että lahjaksi ostetaan raha-arpoja ja jos lahjansaaja sattuu niillä voittamaan, niin onko mukamas ostajalla oikeus voittoon? Hölmöjä ootte! :D
Ei mene noin käytännössä.
Jestas mikä ketju, mutta joo jos itse voittaisin ison summan rahaa, kaverin ehdottomalla rivillä, maksaisin esim. lomareissun yhdessä sen kunniaksi, mutta en rahaa antaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jestas mikä ketju, mutta joo jos itse voittaisin ison summan rahaa, kaverin ehdottomalla rivillä, maksaisin esim. lomareissun yhdessä sen kunniaksi, mutta en rahaa antaisi.
Eihän tässä avauksessa mitään mistään selviä. Omia johtopäätöksiä roisisti.
Toivottavasti ostaa sinulle jättituubin Vagisania että lakkaat narisemasta.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin sulle 5001 euroa ja soittaisin verottajalle.
Säästä euro. Veroton laha on alle 5000 euroa.
Höpöhöpö. Ei kaveri ole mitään velkaa. Hänhän se otti riskin ja lottosi. Ap olisi voinut itselleen tehdä loton myös. Olisiko ap:n pitänyt maksaa kaverille loton hinta jos voittoa ei olisi tullut?
Ap mikä on elämänhallintasi taso, sitä kannattaisi miettiä nyt eikä mitään pitsalle menemistä.
En ymmärrä pointtia, mitä asialle pitäisikään tehdä? Miksi?
Hän on rahansa voittanut aivan laillisesti. Sä nyt vaan satuit huutelemaan jotain numeroita, joihin sulla ei ole yksinoikeutta.