Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa minut sänkyyn toisen kanssa, miksi?

Vierailija
17.10.2018 |

Meillä on ollut aika kova aviokriisi tässä hiljattain ja nyt mies haluaa minulle rangaistukseksi sen että minun pitää mennä vieraan miehen kanssa sänkyyn tai hän ottaa eron. En halua, en ole ollut ikinä kenenkään muun kanssa kuin mieheni kanssa. Takana on pitkä liitto ja 3 lastakin on saatu aikaiseksi. En halua tehdä itsestäni likaista, en halua missään nimessä ketään muuta, olen vaikka ilman koko loppuelämän... Hän piinaa tällä mua joka päivä. Meidän seksielämä on ollut aina kiihkeää ja estotonta, mutta en kuitenkaan tollaseen suostu!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut aika kova aviokriisi tässä hiljattain ja nyt mies haluaa minulle rangaistukseksi sen että minun pitää mennä vieraan miehen kanssa sänkyyn tai hän ottaa eron. En halua, en ole ollut ikinä kenenkään muun kanssa kuin mieheni kanssa. Takana on pitkä liitto ja 3 lastakin on saatu aikaiseksi. En halua tehdä itsestäni likaista, en halua missään nimessä ketään muuta, olen vaikka ilman koko loppuelämän... Hän piinaa tällä mua joka päivä. Meidän seksielämä on ollut aina kiihkeää ja estotonta, mutta en kuitenkaan tollaseen suostu!

Tätä palstaa lukiessa on tullut huomattua, että tuo on ihmeellisen yleinen fetissi. Siis että oma vaimo pitää saada muitten kanssa sänkyyn. En oikein sitä ymmärrä, vielä vähemmän jos se on jonkin sortin "rangaistuksena" mielessä.

Vierailija
2/6 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiiristäni tunnen vastaavan tapauksen. Kiihotti miestä kun vaimo hänen aloitteestaan kävi vieraissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu kiristykseen.

Vierailija
4/6 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi myös käydä niin, että vieras korjaa potin ja aisurille jää tyhjä käsi😂

Vierailija
5/6 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaan suosiolla lähtisit kävelemään 

Vierailija
6/6 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on pieni kiku, eli hän on aisankannattaja (aisuri). Hän kiihottuu siitä, että iso kulli levittäisi hänen vaimonsa sievää pillua ja pahimmillaan hän haluaa jälkiliukkaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan