Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko säästäneet kaikki kortit?

Vierailija
17.10.2018 |

Joulu, ystävänpäivä, pääsiäinen, syntymäpäivä ym. Itse en viitsi heittää poiskaan, kertynyt jo lapsuudesta asti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltin vuosi sitten kaikki saamani kortit ja massiivisen kirjeenvaihdon, aina teinivuosilta asti, ja niitä oli paljon, sekä kortteja ja kirjeitä. Ikää kun tulee ja tavaraa samoitten, niin piti alkaa tehdä "kuolinsiivousta". En ollut niitä vuosien varrella katsellut tai selaillut, enkä kirjeitä lukenut, joten annoin mennä vaan, ja hävitin ne. Eipä jää lapsille niitä setvittäväksi.

Vierailija
2/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä poltin vuosi sitten kaikki saamani kortit ja massiivisen kirjeenvaihdon, aina teinivuosilta asti, ja niitä oli paljon, sekä kortteja ja kirjeitä. Ikää kun tulee ja tavaraa samoitten, niin piti alkaa tehdä "kuolinsiivousta". En ollut niitä vuosien varrella katsellut tai selaillut, enkä kirjeitä lukenut, joten annoin mennä vaan, ja hävitin ne. Eipä jää lapsille niitä setvittäväksi.

Eikö toisaalta voisi olla kiva säilyttää tuleville sukupolville? Nykyään, kun niin harvoin kirjoitetaan enää kirjeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt aivan kaikkia, mutta niin paljon, että olen alkanut miettimään, että mikä olisi niiden oikea hävitystapa. - En nyt ainakaan sellaisenaan viitsi laittaa paperinkeräykseen. - En ainakaan sellaisia, missä on joidenkin -yleensä lasten, tai lemmikkien kuvia. Samalla huomaan ajattelevani, että taas on se aika vuodesta kun allekirjoittanut sortuu varmasti osan mielestä tarpeettomaan, kun tapani mukaan lähetän itse etanapostitse muutaman kymmentä joulukorttia. Tosin postiklut ovat viime vuosina on kohonnut niin paljon, että kun samalla lähetän maailmalle muutaman Joulupaketin, niin jännään kumpi on euroissa laskien arvokkaampi pakettien sisältö, vai siitä koituvat pakkaus ja postituskulut.

Vierailija
4/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt myös, että heitän kaikki vanhat postikortit takkaan. En ole keksinyt mihin muuallekaan ne voisin laittaa. Eikö ketään kiinnosta ne esim postimerkkien takia?

Vierailija
5/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt myös, että heitän kaikki vanhat postikortit takkaan. En ole keksinyt mihin muuallekaan ne voisin laittaa. Eikö ketään kiinnosta ne esim postimerkkien takia?

Kyllä postikorteilla sekä postimerkeillä on omat kerjäänsä mutta vaatii hieman vaivannäkä löytää juuri omia merkeistä ja käytetyille korteille niistä kiinnostunut ostaja.

Vierailija
6/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän lähes kaikki kortit parin päivän sisällä roskiin, poikkeuksen muodostavat lapsenlapsen itse tekemät kortit. En keksi yhtään syytä, miksi säilyttäisin kortteja, jotka on ostettu kaupasta ja joihin on valmiiksi painettu jokin toivotus.

Vierailija
7/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin olen keräillyt postimerkkejä markka-ajalta, mutta en varma ovatko yhä tallella.

Vierailija
8/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitän lähes kaikki kortit parin päivän sisällä roskiin, poikkeuksen muodostavat lapsenlapsen itse tekemät kortit. En keksi yhtään syytä, miksi säilyttäisin kortteja, jotka on ostettu kaupasta ja joihin on valmiiksi painettu jokin toivotus.

Minusta ovat mukava muisto ystäviltä ja sukulaisilta. Sen takia en ole hennonnut heittää pois.

Ap

Vierailija
9/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen silpunnut miltei kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän