Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun olisi vielä teini, saisi koulun jälkeen lukea uutta Suosikkia ja syödä äidin leipomia sämpylöitä, sitten poikkiksen kanssa iltakahville Essolle

Vierailija
17.10.2018 |

Nukkumaan mennessä kuuntelisin hiljaa kasettia , Nirvanaa tai Apulantaa sillä niistä pidin (ja pidän yhä!) vaikka en ollut mikään grunge tai punk muuten.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkiksen?? Mikä se on?

Vierailija
2/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkiksen?? Mikä se on?

Poikaystävä.

T. Ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ymmärrän että et enää 22-vuotiaana sellaiseen alennu.

Vierailija
4/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana muisto ja itselläkin saman tyylisiä. Meillä ei ollut varaa suosikkiin, mut kaverin sinäminää tuli luettua ja kasettisoittimesta italodiskoa.

T. Kasariteini

Vierailija
5/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ymmärrän että et enää 22-vuotiaana sellaiseen alennu.

Olisinkin 22, enkä 42!  

Ap

Vierailija
6/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää jo! Se on mennyttä aikaa jo!

Otapa nyt ET-lehti käteesi ja juo kaakkaata.

Vierailija
7/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpylät ovat epäterveellisiä, lehdet ruokkivat vääristyneitä maailmankuvia, kahvi on epäeettistä ja Esso saastuttaa.

Vierailija
8/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukahdin usein Tapani Ripatin ääneen.

Vierailija
9/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ! Bussipysäkiltä metsän läpi, pyykkinarujen ali  kotirappuun ja hissillä kuudenteen, päiväkahvit ja tuorein SinäMinä, elämän suurin  murhe kun iskä ei antanut rahaa uusiin leviksiin tai kun ei uskaltanut mennä sanomaan ihastukselle , että mä tykkään susta lujaa .

Vierailija
10/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa kaipaan sitä tunnetta, kun tulee koulusta kotiin. Maailma jää taakse ja saa lukittautua omaan huoneeseen tekemään ihan just mitä huvittaa, olla vaan ja haaveilla. Sitä tunnetta ei enää omassa kodissa ole, aina on kotitöitä tai jotain hommia ja lapset hoidettavina.

Vierailija
11/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sämpylät ovat epäterveellisiä, lehdet ruokkivat vääristyneitä maailmankuvia, kahvi on epäeettistä ja Esso saastuttaa.

Essoja ei edes ole enää :D

Vierailija
12/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä kaipaa yhtään tuota finninäppylä aikaa, en sitten yhtään.

Vierailija
13/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Essoja vedetään nykyään bileissä.

Vierailija
14/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apulannan aikaan jo suosikki aika finaalissa ja spaissareiden hajoaminen viimeinen niitti kun jo netistä viimeisimmät kuulumiset muutamassa tunnissa.

Vierailija
15/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset tee enää noin? Joo ymmärrän ettei sitä voi tehdä ihan just sanoja asioita kuin silloin, mutta paljonko velvollisuuksistasi on ihan oikeasti pakollisia? Hae töiden jälkeen kaupasta sämpylä ja joku lehti. Lämmitä sämpylä niin että voi sulaa. Sitten sovitte treffit miehen kanssa nesteelle. Nauti fiiliksestä.

Vierailija
16/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naama kuin pitsa kirjoitti:

No en kyllä kaipaa yhtään tuota finninäppylä aikaa, en sitten yhtään.

Mä olisin halunnut puristella poikaystävän finnejä. Sille aina välillä ilmesty mehevä finni nenänpieleen ja mä olin kateellinen.

Vierailija
17/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ahmin aina lihapiirakoita ja kaakaota, olin vähän lihava ja oli mukava syödä yksin kun kukaan ei ollut kauhistelemassa että " älä nyt kolmatta syö!".  Yritin samaan aikaan sekä nauttia,  että syödä mahdollisemman nopeasti ennenkuin pikkuveli tulisi koulusta kaverilauman kanssa ja äiti töistä.

Vierailija
18/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena olisi teineille enemmän annettavaa, mutta vaikeampi päästä porukoihin sisään. 

Vierailija
19/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bile Dami kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Essoja vedetään nykyään bileissä.

Mä kyllä napsin essoja jo 90-luvulla. Vanhan hyvän ajan juttuja.

Vierailija
20/31 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä upposin yhtenä iltana täydellisesti teinifiiliksiin , kun katsoin Salaisia kansioita ja join kuumaa kaakaota lattialla sohvatyynyjen päällä maaten. Aloin oikeasti kuvitella, että olen vanhempieni omistaman rivitaloasunnon alakerrassa enkä rivarin ,jossa asun oman perheeni kanssa  vuokralla, alakerrassa ja sain lähes sydärin kun  portaista kuului "Äiti" :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä