Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaydess kierukka

Vierailija
17.10.2018 |

Terve!
Kyselisin tältä palstalta ihmisten kokemuksia ja ajatuksia Jaydess kierukasta, plussia ja miinuksia ja kuinka kauan kierukka ollut? Itsellä tilanne siis niin että olen nyt n. 5 kk elänyt tämän kierukan kanssa ja pillereistä suoraan siis siirryin. Alusta asti oikeastaan koko ajan vuotanut, yhtä viikkoa lukuunottamatta. Naama itsellä mennyt aivan järkyttävään kuntoon vaikka nyt jo 5 kk ollut tämä kierukka, ei naamassa ainakaan mitään parannusta ole havaittavissa. Järkyttäviä kipeitä näppylöitä leuka, posket ja suupielet täynnä. Alkuun kärsin muutaman pissatulehduksen ja emätintulehduksen, nyt ovat ne pysyneet poissa. Hiukset ovat itsellä ohentuneet huomattavasti, kipuilen aika usein tai selkeästi huomaa että kivut johtuvat kohdun supistelusta. Näkö ajoittain todella sumea, en tiedä liittyykö kierukkaan mutta tälläsien olen havainnut :D hiukset myös rasvottuvat todella helposti. Onko kellään samankaltaisia kokemuksia ja silti jaksanut kierukan kanssa vai onko otettu pois? Onko oireet helpottaneet vasta 6 kk jälkeen vai myöhemmin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Miulle laitettiin myös sama jaydess kierukka 1.8.2018 eli noin 9kk sitten ja miulla on vieläkin ollut menkat säännöllisesti kylläkin ja aivan järkyttävät kivut aina ennen menkkoja. Minullakin on finnit lisääntyneet ja hiukset rasvoittuu äkkiä. Haluaisin niin paljon että nämä kivut lähtisivät pois ja vuodot loppuisivat. Minulla on välillä ollu runsaana menkat ja välillä taas niukempina.

En ole täysin tyytyväinen kyllä tähän ehkäisyyn vaikka todella helppo tämä on kun ei tarvitse miettiä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla