En tullu toimeen personaltrainerin kaa
Meillä ei yhtään kemiat toiminut :( kyllä harmitti maksaa paljon kun se vaan möllötti ja ei ollu kiinnostunu sain päätellä ite asiat ja keksiä ite mitä mun ohjelmaan kuuluu. Ei edes sovittu jatkosta surkea toiminta kertakaikkiaan
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan krapulassa
Kun sulla on krapula, meet töihin, mutta et tee töitä?
Outoa menoa, etten sanois...
Miten valitsit noin huonon pt:n? Ei saa hoppuilla, eikä antaa kenekään painostaa itseään. Aina kannatta tutkia ja hutkia taustat, sekä taito ja osaaminen, ennen kuin sitoutuu mihinkään.
Minulla tärppäsi vasta neljäs traineri, joka on todella hyvä. Kolme ensimmäistä oli naisia, koska itsekin olen. En ollut tyytyväinen ja heitä ei kiinnostanut kuin oma puhelin. Päätin kokeilla miestä. Kerroin mikä on tavoite, niin alkoi tapahtumaan. Neuvoi kädestä pitäen aivan kaikki syömisistä lähtien. Kertaakaan ei ole ollut sellainen olo, että vaivaisi joku asia. Tulosta tulee kyllä hienosti. Viikko sitten hän teki minulle 6kk ohjelman ja 6kk ruokavalion. En siis ole millään bikinifitness jutussa mukana vaan ihan normaalia salia paksut kohdat pois ja elämäntapamuutos. Ja aina saan soittaa jos on kysyttävää. Tämän 6kk aikana hän tulee katsomaan kolme kertaa kuussa salille. Kiva treenata, kun on aito ammattilainen jota kiinnostaa mitä asiakas haluaa. Samalla salilla käy kaksi muutakin hänen asiakastaan ja hekin kehuvat sitä ammattitaitoa ja kun se kaikki näkyy omassa kehossa.
On PT ihmisissä eroja erittäin paljon.
Minkälaisen sopimuksen olet tehnyt? Voiko sitä irtisanoa/purkaa?
Ei ollut onneksi kuin tuo 1 kerta mutta siitä jo tyhmempikin tajusi ettei meillä ole tulevaisuutta. Ei siis millään pahalla mutta se ei vaan voi jatkua jos itse tunnen ettei me tulla juttuun vaivattomasti. Kysyin vinkkejä millä hän maustaisi esim kanaa niin käski katsomaan googlesta ja sanoi ettei tiedä.
Eikä voinut näyttää yhtä laitetta josta olin todella kiinnostunut sanoi ei mennä siihen vielä.
Sitten pohjelaitteen suostui nyrpeä ilmeä naamalla näyttämään " no kai me voidaan se katsoa" tein toistoja ja ei koskaan sanonut monta vielä pitää tehdä lopetin itse kun en jaksanut. Ei herranjestas sentään ! Seuraavalla kerralla kun menin salille tuli kysymään minulta anteeks mutta mitä sä oikeen teet? Tein siis rintalihaksia Smith laitteella. Hän kun ei suostunut neuvomaan kys laitetta minulle ! 
että synkkaa PT välillä on A j O . Vaíhtaisin sinuna PT ja äkkiä
Vierailija kirjoitti:
Miten valitsit noin huonon pt:n? Ei saa hoppuilla, eikä antaa kenekään painostaa itseään. Aina kannatta tutkia ja hutkia taustat, sekä taito ja osaaminen, ennen kuin sitoutuu mihinkään.
En kyllä rahojani enää laita tommosee ku itekin oppii syömään ja treenaa jos tarpeeks haluu
Vierailija kirjoitti:
että synkkaa PT välillä on A j O . Vaíhtaisin sinuna PT ja äkkiä
Täytyy pyytää jotain tuttua vaikka niin tietää ainaki että tulee hyvin juttuun eikä ole vaivaantunut olo kun keskustelee asioista joita hänen kuuluu neuvoa
Oli varmaan krapulassa