Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten harjoitella seksuaalista avautumista?

Vierailija
17.10.2018 |

Olen ollut pitkään sinkku enkä ole ollut halukas löytämään parisuhdetta tai yhden illan juttuja. Nyt 30 täytettyäni haluan vihdoin taas löytää seksuaalisen itseni ja toivottavasti myös kumppanin.

Huomaan saavani vaatekaapin uusimisen ja kampaamokäynnin jälkeen paljon aiempaa enemmän huomiota ja potentiaalisia tapailukumppaneita olisi näköpiirissä. Huomasin kuitenkin sulkeutuneeni seksuaalisesti näiden vuosien aikana aivan täysin. Olenkin yhtäkkiä epävarmempi kuin parikymppisenä, jolloin harrastin aktiivisesti seksiä. Ihoni ei ole kovin hyvässä kunnossa, olen ns laihaläski ja kehon hajut hävettää. Pystyn suutelemaan vapaasti, mutta tietynlainen hyväily ja siitä eteneminen tuntuu kiusalliselta. Tunnen itseni tosi lapselliseksi ja tyhmäksi.

Olen miettinyt esim erilaisten hoitojen ottamista (brassivahaus) yms jotta tottuisin riisuutumaan ja olemaan haavoittuva toisen edessä. Mitä muuta olisi hyvä tehdä? Onko muilla tätä ongelmaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelua vaan.

Toistoja, toistoja, toistoja, sanoi jo Arska aikoinaan.

Vierailija
2/5 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas Porvoossa sattuu ja tapahtuu.

Brassivahaus ei ole etäisestikään verrattavissa seurusteluun, hellyyteen tai seksiin. Itse asiassa se on äärimmäisen kaukana siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tunnu hyvältä, kumppani on väärä. Sitä oikeaa haluat heti niin että sattuu. Ja niin sen pitääkin mennä, älä vaan tyydy väärään.

Parikymppisenä oli eri juttu, kun koko seksiin liittyi uutuudenviehätys ja se itsessään oli se kiinnostava asia.

Vierailija
4/5 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas Porvoossa sattuu ja tapahtuu.

Brassivahaus ei ole etäisestikään verrattavissa seurusteluun, hellyyteen tai seksiin. Itse asiassa se on äärimmäisen kaukana siitä.

Jos tämä olisi provo, olisin keksinyt jonkun provosoivan tarinan tai väitteen ärsyttämään puolin ja toisin. Nyt tää on ihan oikea kysymys. Harjoittele provontunnistusta vielä.

Vierailija
5/5 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tunnu hyvältä, kumppani on väärä. Sitä oikeaa haluat heti niin että sattuu. Ja niin sen pitääkin mennä, älä vaan tyydy väärään.

Parikymppisenä oli eri juttu, kun koko seksiin liittyi uutuudenviehätys ja se itsessään oli se kiinnostava asia.

Niitä ketä haluaa niin että sattuu, tulee vastaan ehkä yksi viidessä vuodessa, joten siihen en halua nojata.

Haluan haluta seksiä muutenkin kuin ihastumisen tai suuren himon kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän