Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottaa miehen "aistittomuus"

Vierailija
17.10.2018 |

Esimerkiksi tänään kävelyllä, tapailemani mies ihmetteli, mikä pointti tässä (alueessa jossa olimme) on? Olimme siis kävelyllä kodin lähellä, jossa on aivan ihanat maisemat, on metsää ja peltoa, hevostalli, pieni joki, monta kaunista siltaa ja syksyn värit luonnossa. Mies siis halveksuvasti ihmetteli mikä tämän alueen idea on. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta. JOKA KERTA jossain ollessamme hän kummastelee samaa asiaa. Ei osaa nauttia luonnosta, ei rakennuksista. Hän on todella narsistinen luonne ja ällöttää ettei hän näe kauneutta edes luonnossa ympärillämme. Hän ei nauti ulkoilusta eikä maisemista, aina matkustaessamme haukkuu paikan päällä kohdettamme.. Samanlainen minuakin kohtaan. Itsestään tuntuu pitävän ja omia asioitaan ihailevan. Jotenkin niin omituista tutustua tuollaiseen ihmiseen. Niin kokonaisvaltaisen negatiivinen ihminen joka ei näe kauneutta missään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suhde jatkuu syystä että...?

Vierailija
2/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaiset psykoosiulinat tällä kertaa. Kai tästäkin miesvihaketjun saa aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja suhde jatkuu syystä että...?

Olen jo ero ajatukseni hänelle kertonut. Ei tunnu minulle sopivalta ihmiseltä.

Vierailija
4/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kävelen ihan kävelyn vuoksi, en minkään luonnon kauneuden :D

Vierailija
5/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellaiset psykoosiulinat tällä kertaa. Kai tästäkin miesvihaketjun saa aikaiseksi.

Ei ole tarkoitus olla miesvihaaja. Tai vihaaja muutenkaan. Kyllä kaikki tapaamani miehet ovat kauniin maiseman päälle ymmärtäneet. Elämän päälle ylipäätänsä. Ja osanneet nauttia elämän pienistä kuin suuremmistakin asioista. -ap

Vierailija
6/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tietenkin. Pysähdytkö sinä kuitenkaan kauniille alueelle kyselemään "mikä tämän paikan idea on" ja ihmettelemään mitä täällä ihmisten on tarkoitus tehdä? Jos kyllä, niin anteeksi, mutta sinulla ei ole kaikki ihan kunnossa. :/

Vierailija
7/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalalta kuulostaa tyyppi. En tapaisi enää kertaakaan.

Vierailija
8/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tietenkin. Pysähdytkö sinä kuitenkaan kauniille alueelle kyselemään "mikä tämän paikan idea on" ja ihmettelemään mitä täällä ihmisten on tarkoitus tehdä? Jos kyllä, niin anteeksi, mutta sinulla ei ole kaikki ihan kunnossa. :/

No tämä mies ei ymmärrä mikä idea on kävelyssäkään.. :D -ap

Vierailija
9/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhyy, mies ei oo just sellanen kun mä haluun , eikä ees muutu sellaseks!"

-naislapsi

Vierailija
10/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDD Mikä tämän paikan idea on?

Vierailija
11/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki tapaamani miehet ovat kauniin maiseman päälle ymmärtäneet. Elämän päälle ylipäätänsä. Ja osanneet nauttia elämän pienistä kuin suuremmistakin asioista. -ap

Sä et oikein osaa laskea.

Tai sitten tämä uusi ei ole mies.

Vierailija
12/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä sopisi minulle ollenkaan tuollainen kumppani.

Vierailija
13/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yhyy, mies ei oo just sellanen kun mä haluun , eikä ees muutu sellaseks!"

-naislapsi

Ei tarvitse minua varten muuttua :D uskon että löydän miehen joka näkee kauneutta ympärillään ja arvostaa luontoa ja ymmärtää mikä on metsä ja peltoalueen tarkoitus ja syksyn luonnon kauneus. Pysyköön hän sellaisena kuin on. Surullista vain, ettei ihmisellä ole kykyä aistia kauneutta ympärillään ja arvostaa sitä. Hän siinä jää paitsi, en minä. -ap

Vierailija
14/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki tapaamani miehet ovat kauniin maiseman päälle ymmärtäneet. Elämän päälle ylipäätänsä. Ja osanneet nauttia elämän pienistä kuin suuremmistakin asioista. -ap

Sä et oikein osaa laskea.

Tai sitten tämä uusi ei ole mies.

Onpa täällä tyhmiä ihmisiä tänään paikalla kommentoimassa jos asian tarkoitus on näin älyttömän vaikeaa ymmärtää. Sopisi täydellisesti tuolle miehelle varmaan kumppaniksi, voisitte sitten yhdessä ihmetellä asioiden tarkoitusta.

Vierailija
15/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolainen päiväkävely. 

Vierailija
16/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoolainen päiväkävely. [/

Hassua että jonkun mielestä tämmöinen on jotenkin "uskomatonta". Miksi kukaan keksisi tämmöistä? Kertoo aika paljon palstalaisten äö:stä luulla ettei tämä voisi olla totta. Hoh hoijaa.

Vierailija
17/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on tragikoomista. Olet ilmeisesti rakastunut häneen vain ulkonäön perusteella? Luulisi, että tuo hänen narsistisuutensa olisi näkynyt jo paljon aikaisemmin.

Vierailija
18/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoolainen päiväkävely. [/

Hassua että jonkun mielestä tämmöinen on jotenkin "uskomatonta". Miksi kukaan keksisi tämmöistä? Kertoo aika paljon palstalaisten äö:stä luulla ettei tämä voisi olla totta. Hoh hoijaa.

äö:stä

ääääööö:stä

älykkyysÖsamäärästä.

Ja väsyneet "hoh hoijaat" vielä perään.

Tyypillinen lammasmainen palstalla aamusta iltaan makaava av-mamma joka uskoo kaiken mitä miesvihapalstalla kerrotaan

Vierailija
19/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on tragikoomista. Olet ilmeisesti rakastunut häneen vain ulkonäön perusteella? Luulisi, että tuo hänen narsistisuutensa olisi näkynyt jo paljon aikaisemmin.

No mitään traagista tässä ei ole, kyse vain tapailusuhteesta, joten mistään sen syvemmistä tunteista ei ole kyse. -ap

Vierailija
20/24 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitään traagista tässä ei ole, kyse vain tapailusuhteesta, joten mistään sen syvemmistä tunteista ei ole kyse. -ap

Jos kyse on "vain tapailusuhteesta", miksi sitten olet "kertonut eroajatuksista" hänelle?

Sanot vaan että "mun mielestä on parempi ettei jatketa enää tapailua, moicca".