Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä- vai lyhyt matikka?

lukiolainen
17.10.2018 |

Olen nyt lukion 2 ja olen tähän asti lukenut pitkää matikkaa. olen todella huono siinä ja arvosanat kursseista on 5 ja 6. Olen alkanut miettiä, että kannattaako vaihtaa tässä vaiheessa lyhyeen matikkaa? ja yleisesti kannattaako kirjoittaa lyhyt matikka? olen miettinyt oikkikseen menemistä. haluan todella painottaa että olen todella huono matikassa, mutta haluan kirjoittaa sen ja ruotsin, mutta en vain tiedä kirjoitanko lyhyenä vai pitkänä matikan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lyhyeen. Itsellä lyhyt ja tulee 4-6 arvosanoja. Kirjoitin ruotsin juuri ja sekin meni huonosti. On se kiva kun pitää kahdesta heikkoudesta valita toinen :D

Mut jos oikikseen haet niin ota huomioon että tulevaisuudessa ne aineet missä on eniten kursseja saavat parhaiten pisteitä yliopistoon hakiessa. Eli jos kirjoitat pitkästä matikasta surkean niin sekin saa todennäköisesti enemmän pisteitä kun vaikkapa yhteiskuntaopin M.

Vierailija
2/6 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa sitä matikkaa niin, että alkaa sujua. Ei se älykkyyttä vaadi, vaan toistoa toiston perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama lisäkurssi äidinkieltä tekisi myös hyvää.

Vierailija
4/6 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys. Pitkää matikkaa ei välttämättä jaksa syödä kokonaan ja lyhyt saattaa jättää nälkäiseksi.

Vierailija
5/6 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaa sitä matikkaa niin, että alkaa sujua. Ei se älykkyyttä vaadi, vaan toistoa toiston perään.

Ei se oo niin yksinkertasta enää nykyään. Tehtävät ovat niin vaihtelevia että jos ei osaa soveltaa tarpeeksi hyvin niin ei pärjää vaikka osais. Ja sit kun ne vielä tehdään koneella nykyään niin... itsellä oli just geometria sähköisenä kurssina ja voin sanoa että itselle vaikeinta oli ohjelmien käyttö...

Vierailija
6/6 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt matikka ehdottomasti, koska kaikki maaailman laskut on jo moneen kertaan laskettu, ja on nähty ettei laskemalla maailma ainakaan pelastu - so far!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä