Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljastuksia

18.07.2008 |

Pistettäisiinkö listaa asioista mitä on tehnyt suositusten "vastaisesti" vauvan parasta ajatellen. Näin uusien äitejen ei tarvitse pelätä että eikö omaa vaistoa saisi kuunnella?

Esimerkiksi: olen antanut pakosta luomumaitoa 5kk ikäiselle koska muu apteekin tai kaupan korvike ei käynyt ja rintamaito loppui,

olen pitänyt 10kk ikäistä auringossa pieniä leikkihetkiä jotta ihottuma parantuisi, ja paranikin,

Olen huudattanut häntä n10min, käynyt katsomassa, huudattanut 10min... koska muu ei tepsinyt ja siten sain hänet nukkumaan yöllä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetaan ettei huku.

Vierailija
22/23 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan samoja juttuja on meilläkin "toteutettu".

Kiinteät aloitin maissivellillä jo 5-viikkoisena, koska korvike eikä oma maito riittänyt (osa-imetin 3kk). Siitä sitten aika nopeasti perunaa ja porkkanaa mukaan, ja hienosti poika kasvoikin.

Nyt 1,5v syö kaikkea ruokaa, eikä ole millekään allerginen!

Että kyllä se äiti aina lapsensa parhaiten tuntee ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Molemmat sisarukset saaneet nukkua vatsallaan. Yritin aikani kääntää selälleen mutta kun ne ihan itse kääntyivät aina uudestaan mahalleen.

*Tutteja ja pulloja en keittänyt enää sen jälkeen (vauva 2kk) kun meinasivat pullot palaa kattilan pohjalle. Nukahdin itse väsyneenä sohvalle ja heräsin kun keitiössä savusi. Ajattelin että lapselle ja koko perheelle turvallisempaa olla keittämättä pulloja.

*Esikoiselle aloitin soseet jo 3kk:n iässä, kun se vaati tissiä tunnin välein eikä paino noussut. Mitään allergioita ei ole ilmaantunut, tyttö kohta 6v.

*En aina edes huuhtaise lattalle pudonnutta tuttia.

*Pesen vauvan pyllyn vedellä vain aamuisin ja iltaisin .Muuten pyyhin kosteupyyhkeillä ja ihan hyvänä on iho pysynyt molemmilla. Enkä muuten käyttänyt pyllyvoidetta kuin ekat 2 vkoa.

*En ole koskaan herättänyt kumpaakaan öisin syömään. Ovatpa oppineet vauvasta asti nukkuman läpi yön!

*Meille tuli vieraita kotiin samana pvänä kun sairaalasta päástiin (vauva 2 pv) ja vein vauvan ulos vain 4 pvän vanhana kun piti viedä vanhempi tarhaan.

*Esikoista imetin kerran useamman viinilasin jälkeen. Olin ekaa kertaa synnytyksen jälkeen ulkona tyttökavereiden kanssa ja mies soitti kotiin kun vauva ei suostunut juomaan pullosta pumpattua rintamaitoa. Ei auttanut kuin ottaa huutava nälkäinen vauva rinnalle ja toivoa ettei veressä olisi hirveÄsti alkoholia....

Kai näitä olisi vielä enemmänkin kun vain jaksaisi muistella!