Jatkuva vainoharhaisuus siitä, että toinen valehtelee joka-asiasta.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
No ihan varmasti on telonut kätensä tahallaan, että ei tarvitse mennä töihin. Muka kipsissä. En usko!
ap
Vittu sä olet sairas!!!
Ap mene hoitoon! Kukaan ei teko itseään tahallaan. Sulla viiraa päässä ja pahasti!
Miten se edes olis sen telonut? Tunkenut johonkin ruuvipenkkiin vai miten? Olet oikeasti todella pahasti päästäsi pimahtanut!
Neuvo: Älä kyttää. Anna ihmisten elää rauhassa. Pian se alkaa käyttäytyäkin oudosti, kun huomaa sun skitsofreenisen mullotuksen.
Joillakin haisee paska nokassa koko-ajan..
Miksi sä kuvittelet, että sitä kiinnostais, mitä sä siitä ajattelet? Jopa niin paljon, että satuttaa itseään? Helpompaa olis vaan olla käymättä töissä. Eihän siellä mikään pakko ole käydä. Et ole terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli toi otsikon tilanne eksän kanssa. Sen kyllä valitettavasti "tunsin". Ja ilmeni, että se totta tosiaan valehteli ihan kaikesta.
Ollaankohan seurusteltu saman miehen kanssa.
Mä olin sen kanssa naimisissakin!
Kaikesta asiasta valehtelevan ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli toi otsikon tilanne eksän kanssa. Sen kyllä valitettavasti "tunsin". Ja ilmeni, että se totta tosiaan valehteli ihan kaikesta.
Ollaankohan seurusteltu saman miehen kanssa.
Mä olin sen kanssa naimisissakin!
Kaikesta asiasta valehtelevan ihmisen kanssa?
Ehkä tuo on vaan itse skitsofreenikko.
No ihan varmasti on telonut kätensä tahallaan, että ei tarvitse mennä töihin. Muka kipsissä. En usko!
ap