Sain työsähköpostiini itseltäni viestin, että mua on katseltu webbikameralla kun katselen p***noa ja r**kkaan samalla
Pitää maksaa 500 ettei ko. video leviä. Heheh, en kyllä ole tehnyt kumpaakaan, eikä mulla ole edes webbikameraa töissä. Työnantaja pitää sähköpostiosoitetta nettisivuilla julkisena, sieltä kai on kaapattu.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut niitä viestejä noin 40 ja joka kerta varoitetaan, että jos en maksa,työkaverit saavat videon minusta. Sitä tässä nyt odotellaan.
40? Eikö teillä ole jotain IT-tukea, johon ilmoittaa tuosta ongelmasta. Johan tuo haittaa työntekoa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää maksaa 500 ettei ko. video leviä. Heheh, en kyllä ole tehnyt kumpaakaan, eikä mulla ole edes webbikameraa töissä. Työnantaja pitää sähköpostiosoitetta nettisivuilla julkisena, sieltä kai on kaapattu.
Siis tuosta huijauksesta on uutisoitu aika kattavasti etukäteen. Mulle tuli sama viesti, siirsin lukematta roskakoriin.
Mä en ole saanut viestiä vaikka tumputan liki joka päivä ja tuo läppärin kamera on peittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on ollut joku muu kamera sun työhuoneessa, kuiteski tumputat päivän aikana minkä kerkeet. Maksa suosiolla.
Se tuli siis mun omasta postista. No tottakai poistin. Mut huvittaa vain. Meillä on avokonttori, joten siellähän sitä hyvin onnistuukin moinen toiminta.
Jospa video näpättiin kun olit kotona etätyöpäivänä? Tai töissä kun muut olivat jo lähteneet kotiin.
Älä viitsi. Ei sellaisia videoita edes ole, toi on vaan spämmiä ja tuo huijaus on hyvin tiedossa.
Mutta sä varmaan maksaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut niitä viestejä noin 40 ja joka kerta varoitetaan, että jos en maksa,työkaverit saavat videon minusta. Sitä tässä nyt odotellaan.
40? Eikö teillä ole jotain IT-tukea, johon ilmoittaa tuosta ongelmasta. Johan tuo haittaa työntekoa.
Miksi se haittaisi? deletoin ja se siitä.
Itse repesin kun nuolit sormesi "aktin" jälkeen. No, kaikkea sitä näkeekin
Tässä ketjussa on kyllä niin hulvattoman hauskoja kommentteja, että ilta menee nauraen :)
Suomalainen mies on hauska ja huumorintajuinen.
Työkaverit saaneet sellaisen, jossa väitetään että he ovat "mastuboineet" firman juhlissa lattialla (eivät toki yhdessä).😉😉😉 Kiristäjät vaativat rahaa. Kirjoitusvirheet viittaavaat johonkin Nigeriaan tai Bulgariaan.
Kumpikaan ei maksanut kun ei ole muutamaan vuoteen ollut mitään firman juhlia.