Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkähiuksiset! Miten osaatte olla hiukset auki? Kysyy toinen pitkähiuksinen jonka tukka tarttuu kaikkialle...

Vierailija
16.10.2018 |

Otsikossahan se tuli. Minulla on hiukset vyötäröön asti, ja pidän niitä yleensä kiinni. Tykkään tehdä kampauksia ja lettejä, joten on ihan kiva että sitä materiaalia on mistä tehdä. Välillä tahdon kuitenkin pitää hiuksia auki, mutta aina kun niin teen, se on melko tuskallista. Tukka jää kiinni ties mihin laukkuihin ja kainaloon (?!) ja illalla niskassa on hirveä takku. Tänään pidin tukkaa kahdella matalalla saparolla (tähän tyyliin http://stylesweekly.com/wp-content/uploads/2014/07/Nicole-Kidman-Soft-L…) ja silti tukka tarttui kaikkeen kiinni. Arg! Miten onnistutte?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap päivittää tilannetta! Leikkasin sitten hiukset tuossa jokin aikaa sitten. Nyt ne on hieman lapaluiden päälle, ja on paljon helpommat! Vielä saa tehtyä kampauksia, ei nyt yhtä muhkeita nutturoita, mutta kuitenkin. Ja aukinaisina tuntuu ettei tartu kaikkialle. Normaalisti tykkään kotona olla hiukset kiinni, mutta leikkuun jälkeen fiilistelin tukkaa ja hengailin vaivatta loppuillan hiukset auki. Ei jänyt tukka sohvalla rennosti istuessa alle kun nousi sohvalta tai käänsi päätä. Ja miehenkin kanssa pystyi makoilemaan ongelmitta, niin että tukka olisi jatkuvasti kaikkialla. Hiusten pesu ei ole sen helpompaa mitä olin kuvitellut, mutta muuten kyllä tykkään ihan hurjasti!

Nyt näyttää että tämä on minulle sopivin hiusten mitta. En nyt saanut sitä ihanaa pitkää liehutukkaa mistä haaveilin, mutta ei tämä helppous siitä huonompi ole.  Jos joku muukin miettii asiaa, niin suosittelen kyllä kokeilemaan! Kyllähän tuo melko nopsaa kuitenkin kasvaa takaisin, jos tulee toisiin aatoksiin. Eikä kerralla tarvitse pätkäistä niin paljoa jos mietityttää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla