Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkähiuksiset! Miten osaatte olla hiukset auki? Kysyy toinen pitkähiuksinen jonka tukka tarttuu kaikkialle...

Vierailija
16.10.2018 |

Otsikossahan se tuli. Minulla on hiukset vyötäröön asti, ja pidän niitä yleensä kiinni. Tykkään tehdä kampauksia ja lettejä, joten on ihan kiva että sitä materiaalia on mistä tehdä. Välillä tahdon kuitenkin pitää hiuksia auki, mutta aina kun niin teen, se on melko tuskallista. Tukka jää kiinni ties mihin laukkuihin ja kainaloon (?!) ja illalla niskassa on hirveä takku. Tänään pidin tukkaa kahdella matalalla saparolla (tähän tyyliin http://stylesweekly.com/wp-content/uploads/2014/07/Nicole-Kidman-Soft-L…) ja silti tukka tarttui kaikkeen kiinni. Arg! Miten onnistutte?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tuo pituus auttaa. Jos et vain ole tottunut auki oleviin pitkiin hiuksiin, et osaa automaattisesti ottaa niitä huomioon.

Vierailija
22/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä puoliunessa heittelen hiukset sivuun ja usein ne lävähtää miehen naamalle. Varmaan kiva herätä kun meinaa tukehtua hiuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tuo seksi...joskus sitä on niin hiukset naamalla että näytän varmaan siltä Adams-familyn se-se-serkulta vai mikä se nyt olikaan...en muista eng.kielistä nimeä.

Vierailija
24/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on rumat ja tylsät. Pitkinä ne oli mulla aina kiinni. Puolipitkä on paras malli, naisellinen mut ei mikään roikko. Voi pitää aukikin.

Vierailija
25/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pinnejä puoli ponnereita yms, kun en jaksa laittaa kiinni. Aamulla jätän hiukset töihin mennessä takin ja kaulahuivin alle. Ei mee sotkuun. Olkalaukkuun en oo keksinyt mitään ratkaisua.

Vierailija
26/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalat saparot, ihan parhaat.

Vierailija
27/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisella saparot on naurettavan näköiset :D

Vierailija
28/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän enimmäkseen hiuksia erilaisilla nutturoilla hiuspuikoilla tai klipseillä, koska se on hiusystävällisin tapa. Auki ollessaan hankaavat vaatteisiin ym. Nukkuessa ovat auki, heitän ne vaan ylöspäin.

Vyötäröpituiset, annan niiden kasvaa huvikseni. Haluan että ne ovat naurettavan pitkät.

Vierailija
29/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohutta hiusta - paljon. Pituus puoliväliin selkää. Pärjään kun leikkaus kerroksittain. Erilaiset ponnarit ja puoliponnarit toimii, hiukset ei tule silmille. Aamuin illoin kunnon selvittely, takkuja ehkäisee hiuksiin jätettävä hoitoaine. Suihkin sitä etenkin niskaan, minne tahtoo muodostua takkua. Yöllä tiukka letti tai kokoan hiukset päälaelle sykerölle.

Vierailija
30/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut pitkät ja paksut hiukset.

Mun hiukset on sellaiset paksut ja karheat mutta kiiltävät. Ne eivät ole sellaiset silkkiset ja liukkaat. Ne on tosi helppo kietoa nutturalle ja ne pysyy sillai tosi hyvin ilman mitään lakkaa tai edes pinnejä. Olen jo lapsesta oppinut kietomaan ne nutturalle vaikka silmät kiinni.

Ainoa vain, että mulle sopii tosi hyvin sellainen pitkä, verhomainen otsatukka ja karheasta, suorastaan pistelevästä hiuslaadustani johtuen, otsatukka kutittaa aivan sairaasti esim. jumpatessa. Tekee siis aivan hulluksi.

Tukkani on luonnostaan piikkisuora mutta siihen saa vähällä vaivalla pysyvät kiharat. Tarvitsee vain kampaussuihketta ja vähän rutistella sormin. Kosteisiin hiuksiin on turha yrittää mitään paplareita. Hiukseni kestää kuivua todella kauan ja kaikki paplarit ja fööniharjat tarttuu muutenkin hiuksiini kiinni, että joutuu saksilla avaamaan.

Vierailija
31/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät hiukset, niitä on paljon, mutta ne ovat ohuehkot ja tajuttoman sähköiset. Eivät kiinni ollessaankaan pysy ojennuksessa, vaan aina sieltä irtoilee lukuisia haituvia pystyyn.

On pakko pitää hiukset auki. Päätäni alkaa särkeä, jos pidän niitä kiinni, paitsi yöksi teen löysät letit. Siirrän hiukset aina toiselle puolelle, kun laitan laukun olalle. Rakastan hattuja ja pipoja, niillä saa sähköiset hiukset edes jotenkin pysymään pois naamalta kutittamasta.

Vierailija
32/41 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ihan noin pitkiä hiuksia eikä kyllä ongelmiakaan. Koska pidän hiuksia aina auki (painavat liikaa ja kampaukset tuntuvat epämiellyttäviltä, olen vain tottunut toimimaan niiden kanssa. Totta kai niitä täytyy siirrellä, kun laittaa vaikka laukun olalle.

Hiukset ovat oikeastaan hankalat vain seksiä harrastaessa tai halaillessa, mies ei oikein osaa varoa niitä.

Itselläni yksittäinen hius on ohut, mutta niitä on paljon (näin ovat kampaamossa kommentoineet ne harvat kerrat kun siellä olen käynyt), joten eivät juuri paina kun teen kampauksia. Että kai sitten jotain hyvää siitäkin, kun olen aina toivonut sellaista super paksua, tuuheaa tukkaa.

Siirrän hiukset aina tieltä, kun laitan laukun olalle, mutta se ei silti auta. Jos kaupungillakin kulkee niin välillä pitää kohentaa laukkua paremmin olalle, ja samalla kai jotenkin ne hiukset alkavat luikerrella sinne alle. En ymmärrä. :D Jaan jopa hiukset niin, että on edessä oleva osio, ja takana oleva, jotta olka olisi tyhjänä sille laukulle, mutta ei auta.

Miehen kanssa läheisyys hiukset auki on kyllä yhtä tuskaa. Muutamat kerrat on pitänyt kesken seksin lähtä laittamaan pikanuttura, jotta tukka ei ole kaikkialla. Mies ei ole asiasta sen enempää tuskastunut, joten kai sitäkin sitten on häirinnyt kun tukkani on kaikkialla kesken seksin. :DD

Joskus halailtiin makoillen ja minulla oli hiukset auki. Mies yritti heitellä niitä puolelleni ja pääni päälle ja sylki niitä suustaan. Joo, ei vissiin kumpikaan olla totuttu aukinaiseen tukkaan, oli hirveän romanttinen kokemus kun toinen sukii takana vimmatusti ja kuuluu vain "pthyi pthyi!". :D

Ap

Vierailija
33/41 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisella saparot on naurettavan näköiset :D

No, makuasioita. :D Vähän on ehkä siinä-ja-siinä, että niitä kehtaan pitää, sama lettien kanssa. Mutta tuntuu, että haluan välillä pitää hiuksia rennosti alhaalla, ilman että päähän pitää tunkea pinnejä (mitä sivuletin kanssa pitää, koska hius on niin liukasta minulla) ja että olisi kuitenkin jotenkin kiinni. Olen vielä kohtuu nuori, en tiedä kehtaisinko vaikka nelikymppisenä pitää saparoilla. En ehkä ole se kaikkein trendikkäin tapaus. :D

Ap

Vierailija
34/41 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ohutta hiusta - paljon. Pituus puoliväliin selkää. Pärjään kun leikkaus kerroksittain. Erilaiset ponnarit ja puoliponnarit toimii, hiukset ei tule silmille. Aamuin illoin kunnon selvittely, takkuja ehkäisee hiuksiin jätettävä hoitoaine. Suihkin sitä etenkin niskaan, minne tahtoo muodostua takkua. Yöllä tiukka letti tai kokoan hiukset päälaelle sykerölle.

Puoliponnarit toimii minulla vähän paremmin, kuin täysin auki, mutta on siinäkin ongelmaansa. Tuota hoitoainetta olen myös suihkinut niskaan, mutta silti tulee takkua. Ehkä vähän vähemmän kuin normaalisti, mutta tulee kuitenkin. Öisin nukun nykyään leteillä, ennen aina päälaki nutturalla. Mietin että on ehkä parempi hiuksille, jos päivällä kuitenkin niittaan pinnejä tukkaan, että yöllä saa vähän levätä letteillä, en tiedä toimiiko.

Ap

Vierailija
35/41 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saparot aikuisella ja vuosi 2018 😂

Vierailija
36/41 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut pitkät ja paksut hiukset.

Mun hiukset on sellaiset paksut ja karheat mutta kiiltävät. Ne eivät ole sellaiset silkkiset ja liukkaat. Ne on tosi helppo kietoa nutturalle ja ne pysyy sillai tosi hyvin ilman mitään lakkaa tai edes pinnejä. Olen jo lapsesta oppinut kietomaan ne nutturalle vaikka silmät kiinni.

Ainoa vain, että mulle sopii tosi hyvin sellainen pitkä, verhomainen otsatukka ja karheasta, suorastaan pistelevästä hiuslaadustani johtuen, otsatukka kutittaa aivan sairaasti esim. jumpatessa. Tekee siis aivan hulluksi.

Tukkani on luonnostaan piikkisuora mutta siihen saa vähällä vaivalla pysyvät kiharat. Tarvitsee vain kampaussuihketta ja vähän rutistella sormin. Kosteisiin hiuksiin on turha yrittää mitään paplareita. Hiukseni kestää kuivua todella kauan ja kaikki paplarit ja fööniharjat tarttuu muutenkin hiuksiini kiinni, että joutuu saksilla avaamaan.

Aika epis hiuslaatu! Vaikka tuota pistelyongelmaa en kyllä halua. Itselläni on juuri sellainen liukas hius, että ei pysyy kihara, ja kampauksiinkin pitää tunkea miljoona pinniä ja mieluiten vielä jotain aineita että kestää. Ei mitään toivoa, että kiertäisin nutturan päähän ja se pysyisi. Liukuu ihan hetkessä pois.

Ap

Vierailija
37/41 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kiinni aina, varsinkin vessassa käynti on ällöttävää kun hiukset ovat auki ja uivat jossain likaisessa lavuaarissa... Saati sitten tehdä mitään töitä, varsinkaan laittaa ruokaa, kun hiuksia löytyy joka paikasta ...

Ja hampaiden pesu hiukset auki on inhottavaa. Just ku on hammastahnat sylkässy lavuaariin niin eikös olkapään yli valahda hiukset just siihen hammastahnamömmöön. Yäh!

Vierailija
38/41 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sivuponnari. Ponnari sille puolelle missä et kanna laukkua olalla. Ei pitäs hiusten mennä olkahihnan väliinkään. 👍

Vierailija
39/41 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän enimmäkseen hiuksia erilaisilla nutturoilla hiuspuikoilla tai klipseillä, koska se on hiusystävällisin tapa. Auki ollessaan hankaavat vaatteisiin ym. Nukkuessa ovat auki, heitän ne vaan ylöspäin.

Vyötäröpituiset, annan niiden kasvaa huvikseni. Haluan että ne ovat naurettavan pitkät.

Sama homma, koska voin. Mulla on nyt se naurettavan pitkä tukka, takapuolen alle, tytär tasailee kerran vuoteen. Pidän sen julkisilla paikoilla kiinni käytännön syistä sekä välttyäkseni huomiolta. Nutturapuikkoja on hankala löytää Suomesta, samoin -haarukoita, flexi-8sta näen vain unta.

Vierailija
40/41 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä useammin tulee pidettyä hiuksia kiinni juuri sen takia että ovat muuten milloin missäkin. (Ruokalautasella, pesualtaassa naamapesun aikana, tuolin selkämyksen takana jne.) Jopa öisin pidän löysää ponnaria, jotta hiukset pysyvät siellä "tyynyn yläpuolella" eikä jumissa muualla.