Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi penseitä työkavereita ja ne inhoaa mua

Vierailija
16.10.2018 |

Aloitin keväällä duunin työpaikassa, josta olin ikionnellinen: kiinnostava työ, hyvä palkka ja hyvät edut.

Pian selvisi, että tiimin muu porukka on ajautunut työhön vahingossa, kellään ei ole oikeasti alan koulutusta, eikä mitään mielenkiintoa työtä kohtaan. Pelkkää narinaa, marinaa ja valitusta 4500 euron kk-palkalla, mutta kukaan näistä mököttäjistä ei oikeasti uskalla kuitenkaan lähteä.

Minua uutta ja innostunutta, kehittämisestä ja etenemisestä kiinnostunutta piikitellään, eikä yksi työkavereista pysty myrtynyttä ilmettään pitämään kurissa kahvipöydässäkään. Hän inhoaa minua.

Mitä voin tehdä? Tilanne on kurja ja tosi stressaava. Ei ole enää ilo mennä aamulla töihin, vaikka työ sinänsä on kiinnostavaa. Noi nyrpeät, jumittuneet ihmiset on hirveitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity töissä työhön, ole asiallisen ja ystävällisen etäinen näille elämäänsä kyllästyneille marisijoille, etsi kahvitaukoseuraa muista tiimeistä ja rupea sivusilmällä vähitellen katselemaan uutta työpaikkaa.

Vierailija
2/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin keväällä duunin työpaikassa, josta olin ikionnellinen: kiinnostava työ, hyvä palkka ja hyvät edut.

Pian selvisi, että tiimin muu porukka on ajautunut työhön vahingossa, kellään ei ole oikeasti alan koulutusta, eikä mitään mielenkiintoa työtä kohtaan. Pelkkää narinaa, marinaa ja valitusta 4500 euron kk-palkalla, mutta kukaan näistä mököttäjistä ei oikeasti uskalla kuitenkaan lähteä.

Minua uutta ja innostunutta, kehittämisestä ja etenemisestä kiinnostunutta piikitellään, eikä yksi työkavereista pysty myrtynyttä ilmettään pitämään kurissa kahvipöydässäkään. Hän inhoaa minua.

Mitä voin tehdä? Tilanne on kurja ja tosi stressaava. Ei ole enää ilo mennä aamulla töihin, vaikka työ sinänsä on kiinnostavaa. Noi nyrpeät, jumittuneet ihmiset on hirveitä.

It-alalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

One word: Run!

Ei kun ihan oikeesti: Ei ne ihmiset siellä muutu. Etkä voi heitä muuttaa. Rupea etsimään uutta työtä.

Vierailija
4/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on ilkeitä ja kateellisia k.päitä. Tämä pitää vain kestää näillä näkymin ilmeisesti hautaan saakka.

Vierailija
5/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

It-alalla?

En usko. Veikkaan, että naisvaltainen, ehkä vakuutus- tai pankkipuolella? Tai eläkeasiat tms. Myös järjestö- ja ammattiliittojen eläkekassat ym. ovat kuulemma tulehtuneita ja klikkiytyneitä työpaikkoja. Olin eräässä huonommin palkatussa naisvaltaisessa työpaikassa, joka myös todella pieni yksikkö. Niin KAMALAA työpaikkaa en ole IKINÄ nähnyt ja otin kyllä nopeasti jalat alleni. Pelkäsivät työpaikkansa puolesta ja näki kuinka yrittivät alusta asti savustaa ulos.

Nykyinen työpaikkani ei vie yöunia eikä mielenterveyttä ja työkaverit (myös suurimmaksi osaksi naisia) mukavia ja auttavia. Sulle suosittelen joko a) keskittymistä työhön ja etenemiseen (mielestäni palkkasi on ihan hyvä). Muista syödä terveellisesti, nukkua ja liikkua riittävästi ja myös lenkkeillä tai harjoittaa sykettä kohottavaa, että saat nukuttua. Jossain vaiheessa tilanne voi stressata. B vaihtoehtona on alkaa etsiä uutta työtä, mikä voikin olla haastavaa jos taas kohta tulee talous lähtee laskuun. Up to you!

Tsemppiä!

Vierailija
6/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala?

Ei kai naisvaltainen palveluala?

Vierailija
7/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity työhösi ja unohda henkilökemioiden pohtiminen. Alun jälkeen löydät kyllä oman paikkasi työyhteisössä.

Vierailija
8/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlaista paitsi pienemmällä palkalla. Olen ottanut sellaisen linjan että hoidan työni hyvin ja pidän pääni alhaalla etteivät saa vettä myllyynsä. Toisaalta en ala hiipimään seinänvieriä kiusaajien takia. Jos menee mahdottomaksi niin sitten pitää miettiä esimiehen kanssa onko jotain tehtävissä.

Vanhemmat naiset ovat oikeasti tosi paskamaisia. Ilkeitä ja omahyväisiä. Käsittämätöntä käytöstä aikuisilta ihmisiltä.

Vierailija
9/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala?

Ei kai naisvaltainen palveluala?

Ei noilla palkoilla :D.

Vierailija
10/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät että saisit helposti uuden työn, sen ajatteleminen helpottaa.

Vierailija
11/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meetoo-hengessä kaikki työpaikat pitäisi eriyttää sukupuolen mukaan. Täten naiset saisivat olla maksimaalisen turvassa miehiltä, ei kukaan vahingossakaan vilkaise väärin tai elättele mielessään likaisia ajatuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme