Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun naisen saaminen seksikaveriksi

Vierailija
16.10.2018 |

Mistä varatut puutteessa olevat naiset etsivät seksiseuraa? Vai onko puutteessa eläminen edes ongelma?

Itse olen hyväkroppainen 45 v mies, jonka vaimoa ei seksi kiinnosta enää lainkaan, ei siis pitkään ole kiinnostanut. Fyysisenä ihmisenä kärsin asiasta, mutta en haluaisi erota enkä rikkoa kenenkään muunkaan perhettä.

Mistä löytää luotettavan naisen jakamaan tilannetta? Ei ole provo.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole kuulunut tyytyväisenä selibaatissa elävän puolison kommenttia. Mikä ajatuskulku johtaa päätökseen, että oman puolison voi näin hylätä? Jos itseä ei enää kiinnosta seksi joko ollenkaan tai puolison kanssa, voisiko sen vain kertoa?

Oletetaan että ilman seksiä jäävä puoliso ei ole huono ihminen eikä hänestä halua eroon. Miksi häntä ei voisi kunnioittaa sen verra, että kertoisi tilanteen? On hyvin raskasta jäädä ilman ja saada pakkeja.

Kuinka pitkän kieltäytymisajan jälkeen seksin harrastaminen muualla on ilmoitusasia? Kuukauden, puoli vuotta, vuoden, kaksi vuotta?

Ap

Vierailija
22/26 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne tyytyväisenä selibaatissa elävät ihmiset eivät käytä seksipalstaa?

Tuolta Aihe vapaa-puolelta voisi löytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että puhuminen on vaikeaa, mutta kuinka suhde voi olla edelleen rakastava noin muuten jos ette saa puhuttua?  On siinä silloin jokin muukin vinossa kun seksi. Jospa pakotat teidät puhumaan ja jos se ei onnistu niin eroat. 

Vierailija
24/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan luonani kävi eräs varattu nainen lähes pelkästään peppuseksin merkeissä kun ei sitä kotonaan saanut. Tälläinen järjestely pitäisi saada uudelleen viriteltyä. Tosin nyt olen itsekin varattu.. M37, 017 alue

Mistä hänet tapasit? Hirveä moralisointi täällä jos mies panee varattua mutta jos naisen aloituksessa käy vaikka suoraan pettämässä miestään niin ei mitään. ihan ku naisilla ois oikeus pettää

Vierailija
25/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan luonani kävi eräs varattu nainen lähes pelkästään peppuseksin merkeissä kun ei sitä kotonaan saanut. Tälläinen järjestely pitäisi saada uudelleen viriteltyä. Tosin nyt olen itsekin varattu.. M37, 017 alue

Mistä hänet tapasit? Hirveä moralisointi täällä jos mies panee varattua mutta jos naisen aloituksessa käy vaikka suoraan pettämässä miestään niin ei mitään. ihan ku naisilla ois oikeus pettää

Taisi olla iskurissa. Ja hänellä oli siis lupa toimintaansa. M37

Vierailija
26/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, esitä kysymyksesi tuosta vaimon osuudesta ja oikeutuksesta tuomita mies selibaattiin tuolla av-puolella, jos hyvin käy, niin keskustelusta voisi tulla oikein mielenkiintoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi