Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun naisen saaminen seksikaveriksi

Vierailija
16.10.2018 |

Mistä varatut puutteessa olevat naiset etsivät seksiseuraa? Vai onko puutteessa eläminen edes ongelma?

Itse olen hyväkroppainen 45 v mies, jonka vaimoa ei seksi kiinnosta enää lainkaan, ei siis pitkään ole kiinnostanut. Fyysisenä ihmisenä kärsin asiasta, mutta en haluaisi erota enkä rikkoa kenenkään muunkaan perhettä.

Mistä löytää luotettavan naisen jakamaan tilannetta? Ei ole provo.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolasta  minä niitä kelkkoan kotiini taksilla ja saunaa päälle ja tyttöä lauteille ennen kuin mennään petiin tosin opin muutamasta kerrasta tarkuuttamaan valintoja ettei tule kotipetillä pettymystä

Vierailija
2/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, netistä kai jos ei mitään pubiruusuja halua?

Itse olen niin parisuhdekeskeinen, että en varmaankaan yksinkertaisesti pystyisi pelkkään seksisuhteeseen.

Siksi kärsin, ja todellakin kärsin puutteessa ja vain haaveilen kunnon seksistä. Eli se on kyllä ongelma mutta sivusuhteen tuomat ongelmat olisivat minulle vielä suurempia kestää. Vaikea asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap mietit pikkuisen pitemmälle, keksit kyllä miksi varattujen panosuhteet ei toimi kovin hyvin.

Vierailija
4/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki varattujen panosuhteissa on ongelmia. Vielä isompi ongelma on avioliitto, jossa toinen on tyytyväisenä ja toinen pakotettuna ja kärsivänä selibaatissa.

Parasta olisi avioliitto, jossa on seksiä. Toiseksi paras luvalla tapahtuva panosuhde, mutta siinäkin on riskinsä. Ihan viimeisenä vaihtoehtona on ero, mutta jos näkymä on loppuikä kidutettuna ilman seksiä, varmasti katkeroituu ja ero tulee siitäkin.

Voisiko joku seksistä sekä itsensä puolisonsa vapauttanut päättäjä kertoa, millä ajatuskululla katsoo voivansa käyttää avioliitossa tuollaista musertavaa valtaa?

Ap

Vierailija
5/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt suorat sanat, mutta ehkä vaimosi ei vaan nauti seksistä kanssasi?

Itselläni takana huono avioliitto jossa mies kohteli muuten ihan miten sattuu ja valehteli, mutta hän oli ehdottomasti paras seksikumppanini. Siksi olikin niin vaikeaa irrottautua ja hillitä itsensä, lukemattomat kerrat teki mieli ehdottaa seksiä kesken eroprosessinkin mutta eihän siinä olisi ollut mitään järkeä.

Jos nainen saa ja kunnolla, niin kyllä mielikin tekee. Toki en voi toisten puolesta puhua vaan itseni.

Vierailija
6/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se täysin mahdollista. Aika hyvin kelpasi aiemmin, mutta yhtäkkiä loppui kuin seinään.

Sekin on mahdollista, että hän on itse täysin estoinen ja pitää seksiä avioliitossa epänormaalina.

Mikä tahansa selitys kelpaisi. Tärkeä pointti on, että hän tietää minun kaipaavan seksiä kovasti, mutta se ei liikuta häntä vähääkään.

Jos hän kertoisi vaikka sen, että ei pidä minusta yhtään, pääsisin eteenpäin. Alan pitämään eroa hyvänä vaihtoehtona, koska voisin edes teoriassa saada seksiä ja naisen, joka on itse kiinnostunut seksistä. Koulutusta, ulkonäköä, asemaa ja rahaakin olisi.

Ehkä olen vaan liian kiltti ja masentunut satojen pakkien jälkeen enkä pysty tekemään mitään.

Vierailija
7/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, on sitten kyllä kurja tilanne.

Jotenkin tuntuu, että kunnioittaako vaimosi sinua sitten muutenkaan?

Melkein tekisi mieli tutustua sinuun mutta en taida uskaltaa.

Vierailija
8/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se täysin mahdollista. Aika hyvin kelpasi aiemmin, mutta yhtäkkiä loppui kuin seinään.

Sekin on mahdollista, että hän on itse täysin estoinen ja pitää seksiä avioliitossa epänormaalina.

Mikä tahansa selitys kelpaisi. Tärkeä pointti on, että hän tietää minun kaipaavan seksiä kovasti, mutta se ei liikuta häntä vähääkään.

Jos hän kertoisi vaikka sen, että ei pidä minusta yhtään, pääsisin eteenpäin. Alan pitämään eroa hyvänä vaihtoehtona, koska voisin edes teoriassa saada seksiä ja naisen, joka on itse kiinnostunut seksistä. Koulutusta, ulkonäköä, asemaa ja rahaakin olisi.

Ehkä olen vaan liian kiltti ja masentunut satojen pakkien jälkeen enkä pysty tekemään mitään.

Ap, luulen että olen kirjoittaa kanssasi muutaman viestin aiemmin muun keskustelun yhteydessä.

En ole koskaan hakenut netistä seuraa, enkä varsinaisesti tee sitä nytkään. Sinun kirjoituksesi täällä ovat kuitenkin erottuneet mielestäni positiivisesti joukosta, ja ymmärrän tilannettasi. Asiat kun eivät aina ole mustavalkoisia.

Voisin ainakin kirjoitella kanssasi, jos haluat, ja katsoa miltä alkaa tuntumaan...

Vierailija
9/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikilla on oikeus seksiin ja läheisyyteen ja jos toista ei se kiinnosta niin ei voi pakottaa toista elämään ilman. Silloin ero tai jostain helpotusta. En ihmettele että ne pettää jotka ei kuukausiin saa seksiä suhteessa.. Pettäisin minäkin varsinkin jos ero ei olisi niin selkeä ratkaisu esim lasten ja yhteisten velkojen takia

Vierailija
10/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin tuollainen mies on? Täällä nainen joka myös kaipaa seksiä muttei halua erota...

Vierailija
11/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin tuollainen mies on? Täällä nainen joka myös kaipaa seksiä muttei halua erota...

Turun seudulta löytyis yks..

Vierailija
12/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ap eroa? Katkeroidut ja mietit joskus vanhana miksi jäit. Voit saada rakkautta JA hyvää seksiä samassa paketissa.

Vierailija
13/26 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin Iskurista löysi seuraa. Nyt se on muuttunut. Alaston Suomi kuulemma toimii myös.

Itse ulkoistin seksin aikanaan parinkymmenen vuoden kärvistelyn jälkeen. Asiasta puhuttiin tuhansia kertoja, mutta kun toisella ei ollut haluja, niin ei voi pakottaa. Iskurista ja netistä löysin.

Olethan varmasti keskustellut asiasta todella perin pohjin vaimosi kanssa? Miten pari- tai seksuaaliterapia? Voiko olla, että vaimosi olisi rakastunut toiseen tai hänellä olisi suhde? Kuulostaa oudolta, että seksi loppuisi yhtykkiä. Pystytkö kysymään, miltä avoin liitto kuulostaisi, jos muuten viihdytte yhdessä ja rakastatte toisianne?

Varoitan vain, mikä alkaa puhtaana panosuhteena voi muuttua niin, että jompi kumpi satuttaa itsensä pahasti. Puhun kokemuksesta. N50+

14/26 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahest löytyis yks

Vierailija
15/26 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todella vaikea asia eri tavoin. Olen tahtomattani joutunut tilaan, johon en kuvitellut aikonani hymyilevän nuoren vaimoni kanssa päätyvän. Puhumisen kynnys kasvaa ajan kanssa. Olisin jopa iloinen, jos vaimollani olisi suhde. Silloin hän ei voisi pitää itseään moraalisella jalustalla, halveksua seksiä eikä kieltää minulta perustarpeita.

Eniten ihmetyttää, ettei aiempi aktiivisuus ja aloitteeni merkitse mitään. En halua moittia vaimoani, mutta selvästikään minun tarpeeni eivät ole ollenkaan tärkeitä. Hänellä niitä ei tunnu olevan, mutta pidän hänestä muuten ihan yhtä paljon kuin ennenkin. Sen kertominen satojen pakkien jälkeen on vaan niin kovin vaikeaa. Ihan kuin olisin vain velvollinen kehumaan mutta en oikeutettu osaan kumppanuutta. Tarvitsen vaimon, en siskoa.

Ihan uutena ilmiönä olen huomannut nuorten naisten, siis 20-30v, katselevan hyväkuntoista ilmeisesti kiinnostavaa herraa. En oikein tiedä mitä ajatella.

Niin, hki. Voin jutella mutta en halua käyttää ketään terapeuttina. Jos joku rouva on vastaavassa tilanteessa, voin vaihtaa ajatuksia. Etsin ratkaisua, en ongelman pyörittelyä.

Ap

Vierailija
16/26 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän vastaavassa tilanteessa. Vaimoni on kyllä joskus sanonut että me pitää hakea seksiä muualta jos hänen tahtinsa ja tyylinsä eivät kelpaa.

Vierailija
17/26 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotinkin jo että vastaatko enää tänne.

Olet harmillisesti liian kaukana, tulisi aivan liian vaikeaa.

Toivottavaati löydät jonkin ratkaisun. En ihmettele yhtään jos sinua kiinnostuneena katsellaan, myös minä olen sinua nuorempi :-)

Moni nainen kuule haluaa seksiä vähän vanhemman miehen kanssa monestakin syystä. Teinipoikamainen uho puuttuu ja toisekseen mielenkiintoa on muuhunkin kuin vain omaan tyydytykseen.

Vierailija
18/26 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelta mies samassa tilanteessa.

Vierailija
19/26 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereelta mies samassa tilanteessa.

Heitä tilanteestasi faktat ja odotukset pöydälle niin saadaan vähän jutunjuurta!

Vierailija
20/26 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan luonani kävi eräs varattu nainen lähes pelkästään peppuseksin merkeissä kun ei sitä kotonaan saanut. Tälläinen järjestely pitäisi saada uudelleen viriteltyä. Tosin nyt olen itsekin varattu.. M37, 017 alue

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän