Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aivovajeiset lomalentäjät aamuTV:ssä

Vierailija
16.10.2018 |

Alkoi ihan ärsyttää, kun näytettiin kuvia turistirannoista (hyi helv..) ja haastateltiin lentoasemalla tolloja, itsensä mielestä ah niin normaaleja ja trendikkäitä ihmisiä lähdössä turistirysiin, ihan vaan huvikseen.
Siellä sitä käveltiin pää takakenossa ja oltiin niin normaalia ihmistä että. Misdsä vaiheessa ihmiset on alkaneet pitää tollasta elämäntapaa normaalina, olisi kiva tietää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Vierailija
2/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko 60-luvulta asti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko 60-luvulta asti?

Näin. Vuonna 1965 Suomesta alkoi ensimmäiset lomalennot, joten silloin se alkoi olla normaalia, tavallisten ihmisten tavoitettavissa olevaa toimintaa. Toki sitäkin ennen on matkustettu, mutta hankalampaa se on ollut.

Vierailija
4/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän toi rillipäinen trendipimukin luuli olevansa, lol.

Vierailija
5/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko 60-luvulta asti?

Se oli retorinen kysymys. Mitään normaalia ei siinä ole.

Vierailija
6/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se perhe, mies seisoo siinä niin polleana, perheenpää vie perheensä lomalle, mutta haastattelun saa vaimo hoitaa. mies polleana ja tekorennosti kävelee vaimon vierellä menemään, ah olemme niin normaaleja ja parempia ihmisiä. 

"Minä olen rehellinen veronmaksaja jolla on ydinperhe, kivekseni toimivat, olen NORMAALI ihminen" huokuu miehen olemus.

Vierailija
7/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun alussa oli vielä tavisperheessä suht harvinaista tehdä lomalento. Mentiin laivalla Tukholmaan. 80-luvun lopussa jo lenneltiin lomille.

Vierailija
8/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap:ta vituttaa kun ei pääse itse matkailemaan ja jää tänne Suomeen syksyn pimeyteen :D

T. Lähden perheeni kanssa 2 päivän päästä tavismaisesti ulkomaille viikoksi. Kyseessä tosin ei ole turistirysä, mutta silti 👌 Pidä mua taviksena tai ihan minä vaan. Lapsetkin ovat niin innoissaan, kun pääsevät taas lentokoneeseen ja näkemään uutta kulttuuria.

9/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄 ihanasti todettu ! Alkoi päivä pitkästä aikaa kivasti, kun luin kommenttisi 😅

Vierailija
10/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se lentäminen tullaan poistamaan verohelpotettujen joukosta, joten se tulee kallistumaan rajusti. Ei olekaan syytä, miksi sitä pitäisi tukea. Sitten maksetaan edestakaisista Lontooseen 500€. Usaan pääsee sitten 1500€:lla.

Vierailija
11/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivovaje on kyllä ap:llä.

Vierailija
12/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on törkeää, kun tavallinen rahvas lentää. Lentämisen pitäisi olla sallittua vain tiedostaville ihmisille, jotka sitten lentelisivät ympäri maailmaa ilmastonmuutosta vastustamassa.