Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lattiassa kuoppa - lattia romahtaa?

Vierailija
15.10.2018 |

Kerrostaloasuntomme olohuoneen lattiaan on ilmestynyt matalahko kuoppa, n. 1m x 1m. Ei ole saanut iskua, eikä ko. kohdassa yleensä edes kävellä. Huomasin sen sattumalta. Marmorikuula vierii, kun laittaa reunalle. Silmämääräisesti ei kuoppaa näe, mutta se tuntuu.

Isännöitsijälle olen ilmoittanut, tulee huomenna katsomaan. Nyt kuitenkin mietityttää, pitäisikö tuosta huolestua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/5 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei se ole ollut siinä aina? Eli oletko varma, että se on nyt yhtäkkiä ilmestynyt. Aika usein varsinkaan vanhemmat lattiat eivät ole koskaan olleetkaan ihan tasaisia tai suoria.

Tai sitten itse lattia on tasainen, mutta parketti elää syystä tai toisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pullistuisi, niin se räjähtäisi.

Vierailija
4/5 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti se vika on jossain niissä pintamateriaaleissa, laminaatti ja parketti tosiaan "elää" ja muovimattoa yms. on joskus monta päällekkäin tai alla voi olla ties mitä tasoitetta, eikä se välttämättä ole edes kuivaa kun sitä lattiaa lähtee purkaa..

Vierailija
5/5 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen varma, ettei kuoppaa ole ennen ollut. Sen tuntee selvästi ja vaikka usein ko. kohtaa ei kuljeta, tulee siitä kuitenkin esim. kirjahyllylle käveltyä. Parkettia ei ole, vaan lattiamatto. Alakerrassa on konehuoltohuone.

Asumme mieheni kanssa kahdestaan, joten mitään vaurioita ei ole voitu aiheuttaa meidän asunnostamme käsin. Kovin outoa tämä on.

Ap