Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoisitte pitkäaikaiselle ystävälle, että olettekin kiinnostuneita hänestä?

Vierailija
15.10.2018 |

Mikä olisi neutraali tapa kertoa tämä asia? Ilman että ystävyys menee pilalle?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on ystävä, sille voi puhua ihan suoraan?

Toki jos ystävällä on parisuhde niin sitten pitää vaan purra kieleensä ja olla hiljaa.

Vierailija
2/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vastakkaista sukupuolta? Jos ei, älä kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se on ystävä, sille voi puhua ihan suoraan?

Toki jos ystävällä on parisuhde niin sitten pitää vaan purra kieleensä ja olla hiljaa.

Meneekö se aina näin? Että pitää olla hiljaa, jos toinen on suhteessa? Entä jos toinen roikkuu huonossa suhteessa, tai ei ole saanut aikaiseksi erota? Koskaan ei voi tietää. Mielestäni omista tunteista voi puhua, kunhan ei odota toiselta mitään. Ei kai omien tunteiden kertominen ole kiellettyä, vaikka toinen olisikin varattu? Mun mielestä tälllä aikakaudella, kun suurin osa ihmisistä on epätyydyttävissä suhteissa, ja monet eroaa koko ajan, tuolla ei ole niin kauheasti väliä.

Vierailija
4/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. Onpas outo kysymys. Jos se on pitkäaikainen ystävä niin se on varmaan hyvä ystävä. Ja jos se on hyvä ystävä niin se varmaan ymmärtää mun "kiinnostuksen" ihan kertomattakin.

Vierailija
5/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin vaan että maistuiskos pimssu. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
6/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro, ystävyys menee pilalle, Oletan että se on siis mies.

Vierailija
7/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh. Onpas outo kysymys. Jos se on pitkäaikainen ystävä niin se on varmaan hyvä ystävä. Ja jos se on hyvä ystävä niin se varmaan ymmärtää mun "kiinnostuksen" ihan kertomattakin.

Ei se ihan näinkään ole.

Vierailija
8/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisi rivien välistä vihjata, onko toisella mitään kiinnostusta? En halua menettää hyvää ystävää.

Vierailija
9/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat pilata ystävyytesi tähän ihmiseen. Kun alat horista tunteistasi ,mikään ei ole sen jälkeen helppoa vaan ystävyys muuttuu kiusalliseksi ja alatte välttelämään toisianne. Jos toinen on varattu ,niin siitä suuremmalla syyllä täytyy pysyä siitä erossa. Sinun asiasi ei ole arvioida hänen onnellisuuttaan omassa suhteessaan.

Vierailija
10/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan näinkään ole.

Tjaa..? No, selvä. Sun ystävyydet on ilmeisesti erilaisia kuin mun ystävyydet.

Ihmisillä on outoja ystävyyksiä. Tai sitten mä vain olen outo.

Vierailija
11/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki miehet tietää että friendzonelta ei ole poispääsyä, joten oli aloittaja kumpaa sukupuolta tahansa niin ei tule toimimaan

Vierailija
12/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vaihtoehtoa, joko pilaat ystävyytenne paljastamalla ihastuksesi tai päädytte yhteen, jos siitä sitten ei tule mitään ei ystävyyttä enää oikein samanlaiseksi saa.

Vierailija
13/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kertoisi tunteistani kenellekään, jos ei ole hyvää syytä olettaa, että hänkin tuntee muuta(-kin) kuin ystävyyttä. Kyllä kai sen yleensä huomaa, jos ihmisten välillä on molemminpuolista vetoa ja jännitettä?

Vierailija
14/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kertoisi tunteistani kenellekään, jos ei ole hyvää syytä olettaa, että hänkin tuntee muuta(-kin) kuin ystävyyttä. Kyllä kai sen yleensä huomaa, jos ihmisten välillä on molemminpuolista vetoa ja jännitettä?

Hyvä vastaus, mutta mielestäni se ei ole aina niin helppoa huomata. Ihmiset osaa peitellä tunteitaan. 

Vierailija
15/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki miehet tietää että friendzonelta ei ole poispääsyä, joten oli aloittaja kumpaa sukupuolta tahansa niin ei tule toimimaan

Olet väärässä, ja taidat katkeruuden perusteella olla mies. Mulla on monta miesystävää, jotka ovat friendzonella, mutta olisin valmis hyppäämään sänkyyn vaikka heti. Mutta sitä friednzonea ei noin vaan rikota, sen takia ehkä parempi pysyä vaan frendinä. T.Nainen

Vierailija
16/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette pitkäaikaisia ystäviä, eikä mitään molemminpuolista romanttista/seksuaalista virettä ole suhteessa ollut ikinä, niin tuskin se siitä muuksi muuttuu, vaikka toinen tunnustaa tunteensa. Uskoisin, että jos potentiaalia muuhunkin kuin ystävyyteen olisi (hänenkin mielestään), se olisi tullut jo ilmi. Vai onko tosiaan niin, että hän on varattu, ollut kenties koko ystävyytenne ajan? Jätä siinäkin tapauksessa avautumatta mieluummin.

Vierailija
17/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vastaus, mutta mielestäni se ei ole aina niin helppoa huomata. Ihmiset osaa peitellä tunteitaan. 

Jaa että tuollaista te pohditte. Mulla tilanne on yksinkertainen: en pidä ystäviltäni mitään salassa. Jos mulla on jokin salaisuus jota en kerro sulle - et ole ystäväni.

Vierailija
18/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä, ja taidat katkeruuden perusteella olla mies. Mulla on monta miesystävää, jotka ovat friendzonella, mutta olisin valmis hyppäämään sänkyyn vaikka heti. Mutta sitä friednzonea ei noin vaan rikota, sen takia ehkä parempi pysyä vaan frendinä. T.Nainen

Jos ajattelet heitä potentiaalisina seksikumppaneina, niin silloin he eivät ole friendzonella. Eikö sillä tarkoiteta henkilöitä, joita ei ajattele siinä mielessä ollenkaan, he ovat todella vain kaverimatskua. Sä ajattelet, että on parempi tai luontevampi pysyä vain kavereina, vaikka muukin kelpaisi;)

Vierailija
19/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista päätellen; en taida avautua. T.Ap

Vierailija
20/22 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap siis mies vai nainen, entä ystävä? Jos ystävä on mies, eikä ole mitään siirtoja tehnyt pitkäaikaisen ystävyyden aikana ap:n suuntaan, hän tuskin on kiinnostunut siinä mielessä. Miehet ovat yleisesti ottaen suorempia ja huonompia salailemaan fiiliksiään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme